27 mei 2018

doosjes.en kaarten voor Stuifzand Allerhande gemaakt.

 Gisteren heb ik weer een demo gegeven voor Stuifzand Allerhande  en dit keer met de Nuvo Shimmer Powder  en de Nuvo Mica mist spray en wat een leuk resultaat kan je er mee maken.

De  patroontjes van deze 2 doosjes  heb ik bij Kitty's Craft gevonden en bovenstaand doosje heb ik wat powder op mijn sheet gedaan en wat water erbij en met klein kwastje alleen wat spetters gemaakt. De vlinder is van Krimpie Dinkie gemaakt en gekleurd met ecoline brushpen en daarna met de heattool.

Als je een paar korreltjes Shimmer powder op je  papier laat vallen en dan een beetje water op gaat sprayen krijg je een super leuk resultaat. Meer water erop en het wordt totaal anders. Wat mooie stempels erbij van Studio Light en je hebt al snel hele leuke cadeautjes.  


Dit thee mapje  heb ik nagemaakt van één die ik ooit had gekregen. Een grote stempel van Studio Light  erop gezet en op het lollystokje een oudere stempel van Joy Gefeliciteerd gestempeld..  


En bovenstaande kaart heb ik met Versamark en wit embospoeder  en een studio light stempel gemaakt. De letters van MD  3 x uitgestanst en op elkaar geplakt en de randjes zwart gemaakt en er weer in geplakt.   


Een schudkaartje met echte koffiebonen en de achtergrond is met Nuvo mica spray gemaakt. Ook  de bloem heb ik met de nuvo mica spray op  een bladzijde uit een boek gemaakt. Wat leuke blaadjes en een takje van MD met foam gestanst en iets warm warm gemaakt met de heattool.  


Dit kaartje met bloemen  heb ik weer met versamark en embospoeder gestempeld en daarna met de shine powder in gekleurd. wat krumeltjes powder op sheet en wat water erbij. Bij kippers hobby zag ik zo'n leuke bloemen kaartje voorbij komen dat ik deze gelift heb.   


En tot slot nog een Vaderdag kaartje en de achtergrond met een sjabloon gemaakt en geeft ook weer  een leuk resultaat. De tickets zijn natuurlijk van Studio Light.

Het is een beetje lange post geworden, maar ik vond het zo leuk om met deze materialen te werken. 
Ga ik vast nog eens doen. 
Liefs van mij en geniet van het mooie weer, want voorlopig. blijft het nog zo'n mooi weer. Heerlijk!


9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuke serie kaarten heb je gemaakt, Els!

Rosina zei

Woooow Els wat ben jij lekker creatief bezig geweest...prachtige kaartjes zijn het stuk voor stuk....

groetjes Rosina

Marjan zei

Goed bezig geweest, zeg! Mooie creaties en wat leuk dat ze ook allemaal zo verschillend zijn!!

Sylvia zei

Stuk voor stuk prachtige creaties,Els.Je bent lekker bezig geweest 6 stuks tegelijk :).

Groetjes,Sylvia.

Annerieke zei

Geweldig, wat heb je veel leuks gemaakt Els! Leuk spul dat poeder, verrassend effect geeft het. Je schudkaart met echte boontjes is ook origineel zeg. Ik vind gewoon alles mooi ;-).

Scraptastisch zei

Wat veel gemaakt Els, en wat zien ze er gezellig uit! Heel leuk effect met het poeder en mooi hoe verschillend ze zijn geworden! De koffieboontjes kaart is ook geweldig! Geniet ook van het mooie weer in Nederland kan 't zo weer over zijn!
Groetjes Gerie

EVA zei

Een hele leuke collectie, mooi gedaan

Hetty zei

Wat een mooie creaties heb je gemaakt met de Nuvo producten!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Groetjes Hetty

Kitty zei

Je bent aardig druk geweest Els, geweldig mooie creaties weer.