20 november 2018

Ik kom je even opfleuren

Op het blog van Lift Challenge is vandaag een hele leuke nieuwe uitdaging van start gegaan en omdat ik een kaart voor een vriendin nodig had heb ik er nog geen kerstkaart van gemaakt, maar die komt eraan.



Ik ben met Craft Emotion Dies  115633/0813 bezig en komen bij Stuifzand Allerhande vandaan. Ze zijn super leuk en heel fijntjes uitgesneden.  De  leuke  bijtjes met losse vleugeltjes van Joy passen  perfect bij deze hexagons. De vleugeltjes heb ik van Vellum  gestanst en toen gestempeld met grijze stazon en op het lijfje geplakt en ook nog met een glitterpen bewerkt.

Achtergrond met 2 kleuren oxide inkten gemaakt. 







Tot de volgende pop-up kaart, want het is zo leuk om deze te maken.

5 opmerkingen:

Sylvia zei

Erg mooie kaart,Els met de leuke bijtjes en de prachtige achtergrond.Mooi ontwerp.

Groetjes,Sylvia.

Gerrina zei

Zo leuk en net wat we nodig hebben met het grijze weer! Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Wat ben je snel, zeg! Heel mooie pop-up kaart Els, top gedaan. Hij gloeit bijna! Dank je wel voor het meedoen met de Lifchallenge, leuk!

Marjan zei

Vergeet je niet je kaart nog even te linken?

M@risk@ zei

Een heerlijke zonnige kaart Els, wordt je toch helemaal blij van. Groetjes Mariska