26 november 2018

Knuffelchallenge

Deze maand  November  is de uitdaging voor  Anne Gretha design inspiratieblog 

Gebruik alleen kraft en wit op je kaart. 


Deze kaart heb ik de achtergrond gemaakt  met versamark  
en wit embospoeder en gedroogd met de heattool. 
De schattige kleine bloemetjes zijn gemaakt 
met de nieuwe bloemen stempel  
en heb ik eerst gestanst  uit Krimpie Dinkie.  
Daarna gestempeld met stazon en gedroogd/krimpen  met de heattool  
en als het bloemetje  helemaal gekrompen is, 
druk ik er snel een clearblok op (die ik al klaar had liggen)  voor een mooi plat effect.
De mooie fijne cirkels zijn van Craft Emotion 


En deze kaart heb ik gemaakt met een letterbak-mal van MD en met enkele oudere stansjes, maar het hartje op de bloem is van Anne Gretha  en met goud embospoeder gemaakt en daarna uitgeknipt. 
De knuffeltekst kan je hier vinden 


Hier nog een variant met craft en wit en met de leuke cirkelmalletje van Craft Emotion.


De knuffel-challenge  loopt tot 2 december,
 dus je kan nog steeds meedoen en kijk hier maar even voor nog meer inspiratie.  
Tot een volgende keer. 



10 opmerkingen:

Gerrina zei

Oh wow; oogt zo mooi warm en gaaf dat ze elk weer zo verschillend zijn terwijl je ze in dezelfde kleuren hebt gemaakt! Inspiratie voor mij... :) Groetjes, Gerrina

Diny zei

Wow....drie prachtige kaarten Els!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Zelfde kleuren en alle drie zo verschillend en prachtig Els!!!
Veel plezier van deze challenge!!!
xx Gerie

Trijntje zei

Ze zijn prachtig Els. Vooral de kaart met de verschillende blokjes. Groeten Trijntje

Annerieke zei

Wat een prachtige kaarten Els! Mooi scherp zijn de stempelafdrukken met het embossingpoeder. En wat zijn die fijne cirkels leuk zeg, daar kun je zo veel mee, vind ik.

Nicole Parmentier zei

Gave kaarten. Wit op craft blijft altijd prachtig! Grappig dat je Krimpie Dinkie hebt gebruikt, ik ken het nog van vroeger maar wist niet dat het nog bestond...

Kitty zei

Mooie kaarten Els, vooral die letterbakkaart. De combinatie craft met wit blijft idd mooi, je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt!

Sylvia zei

Hele mooie serie,Els.Prachtig gedaan met de embossing op de eerste en derde kaart.

Groetjes,Sylvia.

Marjan zei

MOOIII!! ik ben vooral weg van die met de vakjes, zo gaaf! Maar de andere ook, hoor, erg lief die sterretjes achtergrond!

M@risk@ zei

Hoi Els, 3 pracht kaarten aan het eind van de challenge. Ik heb ze op de beurs in m'n handen gehad om zien hoe je die kleine bloemetjes gemaakt had, dank voor je uitleg.
Groetjes Mariska
P.s. zou inderdaad gezellig zijn als je in de buurt woonde .. zouden we eens gezellig samen aan de freubel kunnen gaan.