4 februari 2019

Een houten sigarendoosje met herinneringen.

Vorig jaar kreeg ik van Eva een leuk houten sigarenkistje dat ik heb gebruikt om er albumpjes in te maken met herinneringen.  Ik heb de mooie herinnering stempel van  Anne Gretha Design  gebruikt.


Zo ziet  het doosje eruit als het helemaal dicht is. 


Ik heb heel veel spullen van Studio light gebruikt en het album is nog niet helemaal klaar.
De bovenste flap heb ik aan beide kanten foto's geplakt  


Dan kan het schuif dekseltje eraf  en komt er nog een albumpje te voorschijn.


Zo zijn beide albumpjes te zien. 


Dit is van bovenaf gezien

Helaas is het albumpje nog niet helemaal klaar. 


Inspiratie heb ik bij Janet Blaauw vandaan  

7 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een super mooi project! En heel gaaf op die manier herinneringen bij elkaar te plaatsen! Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Wow, echt geweldig mooi is dit doosje met albumpjes, knap gemaakt!

Je@net zei

Wauw...wat heb je dit mooi gemaakt, Els!

Annerieke zei

Ohh wauw Els, prachtig! Ik heb het al vaker gezegd, maar jij maakt altijd van die super mooie projecten, leuk om te kijken.

Scraptastisch zei

Ik moest even goed kijken hoe dit in elkaar zit, maar het kwartje viel hoor Els! Wat een mooie herinneringskisje met albums heb je gemaakt en wat een werk, maar hartstikke mooi om te zien...iets om te koesteren!
xx Gerie

Alexandra zei

Superleuk album heb je gemaakt, daar kunnen heel wat foto's in verwerkt worden.

Sylvia zei

Prachtig album,Els.Daar ben je wel even mee bezig geweest.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.