14 februari 2019

Valentijnsknuffel

Wat zijn de stempels van Anne Gretha Design toch mooi  voor deze Valentijnsdag.
De achtergrond had ik gezien op pinterest  en is een resist techniek. 
Ik heb 2 kaarten  gemaakt.en 1 x de positieve kant  en 1 x de negatieve kant van de embosfolder bewerkt met versamark. 
Ik ben helemaal gek op de mooie tekststempel  (zit op het hart)
en ook de knuffel-stempel is bijzonder mooi.




En ik kwam nog een leuk kaartje tegen  en internet en heb deze een beetje gelift met de nieuwe hartjes van Marianne Design. De embosfolder is al behoorlijk oud en geen idee waar ik die vandaan heb. 



Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.

8 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat een mooie lieve kaarten allemaal Els. Ik ben erg blij met de kaart die ik gisteren ontving, ik dacht je handschrift al te herkennen maar nu heb ik zekerheid. Dank je wel, lief van je, xx!

Monique zei

Wat een lieve kaartjes zijn het geworden Els. Die berenkaartjes zijn super leuk en je gelifte kaartjes zijn ook top!
Lieve groetjes, Monique

Dora zei

Mooie serie lieve kaarten gemaakt.

Alexandra zei

Mooie kaarten en leuk effect met die embossingfolders zo.
De embossingfolder van de hartjes kwam me bekend voor, dus even in mijn collectie gekeken en bij mij staat er love hearts van Crafts-too op.

Marjan zei

Zo cute die berenkaartjes en gaaf ook die met de uitgestanste vakjes met de hartjes erin!

martina's kaartjes zei

een leuke kaartjes zijn het geworden zo ! mooi
grtjs,martina
x

Nicole Parmentier zei

Wat een lieve valentijnskaartjes zijn het geworden! Je stroopwafelblikje vind ik ook helemaal top!

Anja v K@@rten zei

Wat en leuk idee Els om zo elementjes in je kaart te verwerken!
Creatieve groetjes, Anja v K.