9 november 2019

Een label

Bij scraptacular was een gratis workshop te maken met materiaal wat je al in huis hebt, dus ik hoefde  er niets extra's voor aan te schaffen behalve de MDF label dus. Ik was al heel lang van plan om iets met kwasten te maken en kwam deze workshop mij heel goed uit. 


 

Op de kwasten een beetje verf gekliederd en op de grote kwast heb ik nog wiebel-oogjes geplakt.  (Ideetje van pinterest). De parelkralen heb ik met zwarte gesso bewerkt, maar de kleine ronde parels met alcohol inkt en de houten letters heb ik ook met verf bewerkt. 
Het rechthoekige blokje is van een armband geweest die ik eerst in kleur had geverfd, maar dat vond ik minder mooi en heb deze weer wit gemaakt en nu schijnt de kleur iets door en dat vind ik leuk.
Het verband om de kwasten met distress inkt en water  op kleur gebracht.  

Het lijstje heb ik met deze malletjes  van MD  gemaakt en 5 of 6 x uit dun chipboard gestanst  en ook het cirkeltje heb ik zo gemaakt. Dan alles op elkaar geplakt en nog een gaatje in het midden van het cirkeltje gemaakt en  beide delen  met gesso en  met wat verf  op kleur gebracht  en op het cirkeltje heb ik nog glossy accent  opgedaan. 


Hieronder kan je goed zien dat ik cracle paste  op de achtergrond heb  gebruikt. 


Dit was een super leuk project om te maken. 
Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

8 opmerkingen:

Margo zei

Wat mooi is je label geworden ! Ik heb enkel dag 1 klaar maar zo leuk he om met je eigen spullen aan de slag te gaan ! Ik hoop dat minder leuke gebeurtenissen snel plaats maken voor leuke gebeurtenissen !
Groetjes
Margo

Alexandra zei

Gave label en zo leuk gedaan met de kwasten. Crackle is goed te zien, ik krijg dat maar niet goed voor elkaar.

Marjan zei

Mooi Mixed Media project met de kwasten! Leuk die oogjes erop ook. De mooie kleurtjes en het crackle zijn ook erg gaaf. Mooi is dat hangertje erbij!

martina's kaartjes zei

jij hebt je lekker laten gaan ! leuk resultaat geeft het, ik zou persoonlijk niet weten hoe beginnen... =0
grtjs,martina

Scraptastisch zei

Wat heb je het heel goed omschreven Els, zo leuk om te lezen hoe je het allemaal hebt gedaan! Best nog een heel werkje, maar zo gaaf met de kwasten en heel veel techniekjes! Ik heb er erg van genoten, prachtig gemaakt!
xx Gerie

Kitty zei

Wat een geweldig en decoratief label Els! Zo veel te zien, erg leuk met die kwasten en wat een leuke pauw 😁

Thamar, zei

Wat super leuk en dan ook nog gratis dat is nog veeeeel leuker. Leuk leuk leuk els

M@risk@ zei

Dank voor je tip over de website Els, ik heb er nog geen tijd voor gehad maar wat is jou project prachtig geworden. Leuk om je beschrijving te lezen. Fijn weekend, groetjes Mariska