19 november 2019

kersttijd



Bij  Dutch Card Lovers zag ik een leuke uitdaging en wilde weer eens meedoen.
  De opdracht is; Maak een kader op je kaart met een afbeelding die van het kader af loopt.

Deze tekst stempel heb ik al heel lang en helaas te weinig gebruikt en bij deze kaart kwam de stempel goed van pas.   


Bij deze kaart heb ik een kadertje van inkt gemaakt. De sterretjes en de boom heb ik met goud embospoeder van Nuvo gemaakt. Een prachtig poeder. 

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende post. 

11 opmerkingen:

Thamar, zei

Hoi els.
Dit ziet er weer top uit. Een uitdaging dat moet ik ook maar weer eens gaan doen. Altijd leuk.

Stampin with Liz Design zei

Prachtig gedaan, heel leuk hoe je met de stempels en het kader hebt gewerkt! Groetjes Linda

Marjan zei

Mooie kaartjes Els, vooral de tweede voldoet helemaal aan onze DCL challenge! Fijn dat je meedoet!

Nicole Parmentier zei

Leuke kerst kaartjes! Ik vind de tekst op de kerstbal ook top, zeker met die sneeuwvlokken erachter. Mooi! Bedankt voor het meedoen met DCL.

Gerrina zei

Beide mooie kaarten! Apart die niet zo kerst-kleuren op je 1e en toch werken die zo mooi! Groetjes, Gerrina

M@risk@ zei

Mooie kaarten Els en ik houd ervan als het geen traditionele kerstkleuren zijn☺. Groetjes Mariska

Ellen zei

Prachtige kaart! Helemaal zoals de challenge bedoeld is.
Bedankt voor je deelname aan DCL
Groetjes Ellen

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Twee mooie kaartjes! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Kitty zei

Deze zijn ook leuk Els. Vooral de bovenste spreekt me erg aan, prachtige kleuren!

Alexandra zei

Mooie kerstkaarten, bij de eerste lijkt wel of de stempel gemaakt is voor in die kerstbal, past er prachtig bij.

hossam abdelsamad zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.