29 augustus 2020

kleurenkaartjes


 Laatst kwam ik tijdens het opruimen veel  ATC kaartjes tegen en te veel hobby's die leuk zijn doe ik te weinig mee. 
 Dus heb ik van de ATC kaartjes een kleuren map(je) gemaakt en aan  de 2 disks zitten 61 kaartjes die aan beide kanten zijn bewerkt.
De voorkant met Distress inkt en de achterkant met de Distress oxide inkt. 
Heel handig omdat de kleuren op het doosje toch wat anders van kleur zijn.
Komt er nog  een nieuwe kleur bij kan ik dat kleurtje er gewoon tussen doen.







Deze materialen heb ik gebruikt.











9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kleurenwaaier is het zo geworden, Els. Leuk diee!

Alexandra zei

Prachtige kleurenkaart zo, daar valt meer op te zien dan de "saaie" vierkantjes.

Scraptastisch zei

Hey Els,
Wat een super handige kleuren waaier en ja de kleuren wijken altijd af van de kleuren op de deksels. Je had ook een prachtige liftkaart gemaakt als gastdesigner heel leuk met het honingraat! Gezellig weekend!!!
xx Gerie

Diny zei

Wow....dat is super handig Els....wat een leuke oplossing voor je ATC kaartjes!
Groetjes Diny

Annerieke zei

Wauw Els, super leuk gedaan. Mooi al die verschillende kleuren. Handig is het systeem met de discs. Ik weet het nu zeker, de punch komt op mijn verlanglijstje ;-).

Marjan zei

Mooi Els, het ziet er heel gaaf uit, ik denk ook best veel werk geweest!

martina's kaartjes zei

dat heb je weer netjes voor elkaar ! mooi gemaakt, handig zo heb je alles bij de hand
geslaagd en nuttig,
grtjs,martina

Gerrina zei

Gaaf om je ATC's zo bij elkaar te houden en gelijk een kleurenwaaier te hebben! Mooi geworden! Groetjes, Gerrina

Kitty zei

Daar heb je nog een hoop werk aan gehad Els, en wat heb je geweldig veel inkten!