3 september 2020

Alfabet

Een paar weken geleden liet mijn buurvrouw het mooie alfabet boek zien en het popje vond ze erg leuk maar jammer dat ze niet kan haken.  Ik heb er even over nagedacht en ben naar Stuifzand Allerhanden gegaan om het katoen te halen en ben aan de slag gegaan.
Het beetje groen voor de oortjes is een restje dat ik bij Iet heb opgehaald en het oranje voor de neus is ook een restje,  





En dit letterdiefje heeft een rugzakje voor de letters. 


Dank je wel voor je bezoekje  en tot een volgende keer. 

11 opmerkingen:

Je@net zei

Oooooh...wat super leuk gedaan, Els.
Dat boek is zooo gaaf, wij hebben het ook, en met zo´n mooie letterdief erbij is het helemaal af. Wat zal de buurvrouw (en de kinderen zeker ook) daar blij mee zijn!

Stampin with Liz Design zei

Ah, wat superschattig! Wat lief ook, ik wou dat ik ook kon haken, vind die poppetjes altijd zo leuk om te zien, maar heb me er nog nooit aan gewaagd. Groetjes Linda

Scraptastisch zei

Super creatief gedaan Els, heel knap dat je dit uit de losse hand hebt gemaakt, want ik neem aan dat hier geen patroon van is. Het boekje ken ik niet maar de alfabet letters uit het rugzakje komen vast goed van pas samen met dit boekje!
Wat zullen ze blij zijn met je popje...keigaaf gemaakt!
xx Gerie

Annerieke zei

Ohh Els, wat heb je dit mannetje mooi gehaakt, super leuk! Ik vind het knap dat je zo'n poppetje kunt haken, dat lukt mij echt niet.

Kitty zei

Erg leuk Els, maar dat had ik al ergens gezegd ;)
Ik heb al even rondgeneusd op Pinterest en zo voor een patroontje. Nu nog moed verzamelen. Het is al zó lang geleden dat ik iets gehaakt heb. En ik kon het best hoor, maar of het nu nog lukt...

Alexandra zei

Zo wordt interactief voorlezen heel leuk!

Marjan zei

Superleuk die pop van de letterdief bij het boek, knap gemaakt!!

Bernadet zei

Oooh wat is dit gaaf Els.
Dat rugzakje is waanzinnig leuk!

LisannesKaartenhobby zei

Knap gedaan! Ik kan niet haken en ben er nu net mee begonnen. Leuk voor de afwisseling naast kaarten maken. Ik ga je volgen

Hobbygroet Lisanne

martina's kaartjes zei

wauw, dat heb je leuk gemaakt ! mooi gedaan
grtjs,martina

Gerrina zei

Dit is zo leuk! Mooi hoe jij da kleine kleuraccenten haakte en daarmee zo'n fris letterdiefje maakte! Het rugzakje maakt het alleen maar leuker! Groetjes, Gerrina