30 januari 2021

Een Oma gehaakt

 Vandaag een hele andere post, want ik heb voor mijn buurvrouw een Oma Roefie gehaakt volgens het patroon van het Weerbarstige draadje dat je op facebook kan vinden. De schort heb ik geborduurd zoals Oma Roefie heeft. 

Het Catania garen komt bij Stuifzand Allerhande vandaan.

Mijn buurvrouw Juf Roelien speelt tijdens de online lessen Oma Roefie voor haar kinderen, maar ook ouderen vinden dit geweldig mooi en het staat zelfs in de krant.
Voor een buurvrouw met zoveel talenten haak ik graag iets leuks.

 



Dankjewel voor je bezoekje en tot een volgende blogpost. 


9 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Haha wat enig en je buurvrouw zal dit zeker geweldig vinden...wat leuk wat ze doet in coronatijd er gebeuren ook mooie initiatieven hè Els! leuk dat je haar hebt verwend met dit moois!
Fijn weekend en groetjes van mij

Elly zei

Echt super leuk zeg!! En knap natuurlijk ook.
Groetjes Elly

Annerieke zei

Ohh Els, wat heb je dit super leuk gehaakt en gemaakt. Wat knap dat jij dit kunt haken. Wat een mooi artikel in de krant over Roelien, ze doet dit ook geweldig natuurlijk, zo'n goed idee.
Liefs, Annerieke

Alexandra zei

WOW wat geweldig. Echt een leuke omaatje. Daar zal je buurvrouw wel superblij mee zijn.

Marjan zei

Oh wat leuk!! Het ziet er super uit, ze zal er erg bij mee zijn! Dit kan ze vast goed gebruiken bij haar lessen! Wat leuk inderdaad dat er een artikel aan haar gewijd is!

Femminde zei

Oh dat is wel super Els!! En wel tof dat je dit voor haar kon maken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Heidie zei

Wat een schitterende omgeving heb je gemaakt.

Liefs Heidie

Bernadet zei

Superleuke oma Elske!
Gemaakt voor een dame met veel talenten door een vrouw die ook veel creatieve talenten bezit;)

Jeanette zei

Prachtig geworden, je kan ook echt bijna alles maken.