2 januari 2021

Warm Winter Wishes

Hallo allemaal en ik wens jullie alle goeds voor dit nieuwe jaar 
en dat we hopelijk allemaal gezond mogen blijven. 

Vandaag een kaart die ik een poosje geleden voorbij 
zag komen en het model vond ik heel leuk  
En Janet had een prachtige 
chipboard klok met embospoeder gemaakt.
 
Ik heb  een andere klok gemaakt en samen met de 
sneeuwvlokken en de schattige pinguïns 
 is het wel een aardig kaartje geworden. 
  


 
 Wil je zien hoe Janet dit modelletje maakt  kijk dan even HIER voor de duidelijke uitleg

Bedankt voor je bezoekje . 





9 opmerkingen:

Elly zei

Hij is super! Heel mooi.
Groetjes Elly

Alexandra zei

Superleuk gedaan zo, prachtig kaartje.

Annerieke zei

Wat een leuk model kaart en wat heb je deze mooi uitgewerkt Els. De pinguïns zijn ook zo schattig. Ik heb in december de sneeuwmannen-set gekocht, maar nog niets mee gedaan....mijn goede voornemen voor dit jaar om dat te doen ;-).
Ik wens je een mooi, liefdevol en gezond 2021 toe.
Liefs, Annerieke

Scraptastisch zei

Wat een keigaaf kaartje Els, zo leuk met deze pinguïns! Ook de klok erbij...ik ben door je geïnspireerd! Jij ook de allerbeste wensen voor het jaar 2021, maar weer kijken wat dat ons brengt en blijf gezond.
xx Gerie

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige kaart Els! De pinguins zien er ook helemaal feestelijk uit met hun Jacquet aan!

Marjan zei

Hij is echt helemaal top, wat een leuk model! Gaaf die pinguïns en de klok met sterren, een heel feestelijk geheel en een mooi model!

Femminde zei

Wat een super leuke kaart Els!! Zo mooi geworden met die gouden accenten en dit toffe modelletje. En die pinguins zijn gewoon lief.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

M@risk@ zei

Een supermooie kaart Els en met de pinguins erop zo schattig. Leuk de link naar een duidelijke uitleg van de kaart. Fijn weekend, groetjes Mariska

Marjolijn van Elsberg zei

Superleuke kaart is dit. En die klok! Geweldig leuk.