11 februari 2021

Gefeliciteerd en happy birthday

 Met deze kaart wil ik graag meedoen 

met de challenge van  Dutch Card Lovers

Deze schudkaart heb ik voor een jarig meisje gemaakt met 

3 verschillende reepjes designpapier gemaakt 

en een label de binnenkant uitgesneden, 

zodat je een soort lijstje krijgt 

en er wat schudspulletjes in gedaan.  

En hier een variatie met inkt en een achtergrondstempel in 3 kleuren.


Hier nog even een foto van de materialen.



Dankjewel voor jullie bezoekje en tot een volgende blogpost. 





15 opmerkingen:

Femminde zei

Wat een super mooie kaarten Els!! Ik weet niet welke ik de mooiste vindt omdat ze zo verschillend zijn. Maar ik ben fan!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Rosina zei

2 prachtige kaartjes Els... Allebei echte toppertjes maar als ik moet kiezen wordt het nummer 2...heel mooi met die achtergrond en die stempel erop...
groetjes Rosina

Elly zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, keuze is moeilijk maar zou dan voor de 2de kaart gaan.
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

Geweldige kaarten zijn het Els, die vlinder uit je zelfde blokje vind ik heel mooi in al die kleurtjes en je schud tag hartstikke leuk! Maar zeker ook je kaart met inkt vind ik zeer mooi!!! Fijne dag verder,
xx Gerie

Marjan zei

Twee totaal verschillende kaarten, maar allebei erg mooi Els! Mooie warme kleuren gebruikte je voor de eerste ne dat schudgedeelte is erg leuk. De tweede is qua kleur ook erg mooi, de stempels zijn er prachtig bij. Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

Nicole Parmentier zei

Leuk hoe je twee totaal verschillende technieken hebt uitgeprobeerd. De schudkaart is heel vrolijk maar de tweede kaart met de bloemen is ook prachtig. Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

Rosalien Zwackhalen zei

Allebei de uitwerkingen zijn super leuk en zoals gezegd totaal verschillend. Ik vindt de warme kleuren ook erg mooi en ook het schudgedeelte op je eerste kaart. :)
Bedankt voor je deelname bij de DCL.

Annerieke zei

Mooie kaarten Els! De schudkaart is zo vrolijk, super leuk voor een jarig meisje. De tweede kaart is ook gaaf, geweldig zijn deze kleuren bij elkaar. Ik heb ze ook dus ik ga vast en zeker deze combinatie ook eens uitproberen.
Liefs, Annerieke

Gerrina zei

Beiden zijn, elk op hun eigen manier zo mooi1 Gaaf toch zo'n schudkaart...zou ik meer moeten maken... Fijn weekend!

Heidie zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.

Liefs Heidie

Ellen zei

Mooie kaart Els, je hebt een hele leuke manier gevonden om de Trio-colorblocking uit te voeren.
Bedankt voor je deelname bij DCL.
Groetjes Ellen

Alexandra zei

Twee leuke kaarten, ben helemaal weg van je bloemenkaart, mooie kleurensamenstelling ook.

Bernadet zei

Superkaartjes Els.
Geweldig leuk ook die shaker, en je 2e kaartje is helemaal prachtig en zo apart!

Kitty zei

Ik zie dat ik weer een paar creaties achterloop Els, hahha. Meestal is de zondag de dag om weer wat in te halen :)
Leuke kaarten heb je weer gemaakt. De klaprozen vind ik reuze gaaf en de schudkaart is zo lekker vrolijk!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtige kaarten!