14 februari 2021

Valentijn

 Hallo dames, 

Vandaag heb ik wat Valentijnskaarten om te laten zien 

en de dames hebben ze inmiddels ontvangen.  







Hieronder kan je zien dat ik een grote stempel op krimpie Dinkie heb gezet 

en na het verhitten er een heel klein labeltje overblijft.



Zelf doen we niet aan Valentijn en mijn man en ik 
kennen elkaar al ruim 50 jaar inclusief verkeringstijd.  
Door de Coronabeperkingen gaan we om beurten boodschappen doen 
en afgelopen week ging mijn man de boodschappen halen. 
Nu ligt er opeens een doos overheerlijke doos Merci chocolade voor mij.



 Tja dan sta ik toch even met de mond vol tanden. Dankjewel lieverd. 

Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer. 






11 opmerkingen:

Kitty zei

Leuke Valentijnskaarten en héél leuk dat je zelf ook verrast werd. Je verdient het! :)

Anoniem zei

Hier ga je toch echt geliefd door voelen! Ze zijn prachtig!

x
Diana

Femmy zei

Super leuke kaarten en wat een lief cadeautje van je man!
groetjes Femmy

Je@net zei

Wat lief!
En erg mooie valentijnskaarten, Els!

Annerieke zei

Ahh wat leuk dat je verrast bent door je man, zo lief!
Je hebt mooie kaarten gemaakt, de mijne heb ik al helemaal bestudeerd. Ik herkende jouw technieken een beetje 😉. Ik vind het leuk dat de kaarten zo verschillend zijn.
Liefs, Annerieke

Elly zei

Wat een mooie set kaarten heb je gemaakt.
En hoe lief die chocolade...hier doen wij er ook niks aan.
Groetjes Elly

Alexandra zei

Stuk voor stuk leuke valentijnskaarten, je hebt heel wat mensen blij gemaakt. Leuk gedaan ook bij die ene kaart waar het hart uit de label komt.
En wat super romantisch dat je man dan toch ineens met chocolaatjes komt, super lief.

Marjan zei

Jeetje, wat heb je hard gewerkt! Ze zijn allemaal echt heel mooi en zo verschillende!
Wij doen er ook nooit iets aan, maar zo'n doos krijgen is natuurlijk wel heel erg lief van jouw man!

Nicole Parmentier zei

Wat een geweldig leuke valentijnskaarten heb je voor je vriendinnen gemaakt. Daar zijn ze vast heel blij mee verrast. En jij ook met je doos chocolade, lief hoor! Ik vond ook een doosje bonbons op mijn werkkamer gisteren, toch stiekem wel een leuke traditie dat Valentijn..

Kaartenkraam zei

Wat een geweldige serie Valentijnskaarten heb je gemaakt. Ze zijn stuk voor stuk prachtig en zo verschillend ook!
Wat een lieverd van een man heb jij, leuk dat hij je na 50 jaar nog zo kan verrassen!

groetjes van Ank

Sandra1968 zei

Hele leuke kaarten!
En wat lief van je man :-).