2 september 2021

55 jaar getrouwd

 Hallo, 

Zaterdag heb ik een workshop op facebook gevolgd en deze kaart heb ik voor vrienden gemaakt die al 55 jaar getrouwd zijn. Inmiddels hebben ze de kaart ontvangen en kan ik hem hier laten zien. Het papier Morning mist van Craft & you vond ik meteen  heel mooi voor deze kaart. 




Rechts is een  waterval gedeelte en ernaast is het klepje met daarin labeltjes waar ik wat op geschreven heb.  Links de grote label en daar staat de felicitatie op. 





Bedankt voor jullie bezoekje!










12 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Dit noem jij een kaart, ik noem het een cadeau!! Wat een beeldschoon werkstuk. Fantastisch mooi gedaan!

groetjes van Ank

gerda zei

Waw, wat een prachtig project. SCHITTEREND !!!

Gerrina zei

Weer een heel mooi en apart geheel zo! Die zachte kleuren maken het zo elegant! Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oooh wauw wat een prachtige creatie Els, dit is zoveel meer dan een kaart. Heel uitgebreid maar elk gedeelte ziet er tiptop uit. Prachtig dessin-papier heb je gebruikt en ook de decoratie op de band en de tag is heel mooi. Dit is zo al genieten om naar te kijken en in het echt zal het nog mooier zijn. Petje af.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtig project!!!

Diny zei

Wow....wat een schitterende creatie heb je gemaakt Els!
Heel mooi papier heb je gebruikt....en zo leuk gedaan met alle andere details!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Ja dit zijn kadootjes om te krijgen en je hebt er veel werk van gemaakt Els. Het is zo mooi om naar te kijken, mooi papier en lieve teksten aan de binnenkant....prachtig!!!
xx Gerie

Alexandra zei

Wat een prachtig kaart/mapje. Zeer prachtig papier ook. Mag ik vragen bij welke facebook je deze workshop gevolgd heb?

Kitty zei

Prachtige kaart weer Els!

Femmy zei

Geweldig wat mooi Els.
groetjes Femmy

Marjan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjan zei

Wow, dit is geen kaart, maar een cadeau! SUPERMOOI Els, vast veel werk maar geweldig resultaat!