25 september 2021

Merry Christmas

Soms kom je kaart modelletjes tegen waarvan je denkt; deze moet ik maken. Dat had ik dus met dit linkje die  Maudy op het forum had geplaatst.







Op You tube kan je dit  filmpje  Half Star Illusion Card vinden en is echt niet moeilijk. 


Deze kaart kan je ook plat versturen.


En nog een versie in centimeters gemaakt:
Cardstock  18 x 13 cm
Mat 2 stukjes van 8,5 x 12,5 cm 
Plak daar op 2 stukjes designpapier van 8 x 12 cm

 En nog een cardstock 13 x 13 cm
2 keer een mat van 6 x 12,5
En 2 x designpapier 5,5 x 12 cm

1 stuk cardstock 4,5 x 16 cm en rillen op 4 - 8  en 12 cm.
2 x cardstock 4,5 x 17 cm en rillen op 4 - 8 - 12 en 16 cm

Dank je wel voor je bezoekje en tot een volgende keer.



 

20 opmerkingen:

Elly zei

Heel mooi zeg deze kaart. En fijn dat je het in centimeters erbij zet, ik kan totaal geen wijs uit met inches.
groetjes Elly

Scraptastisch zei

Wouw Els wat een prachtig model weer, je kan er wat van en mooi plat kunnen versturen, super leuke kaart!! fijn weekend,
xx Gerie

Marjan zei

Ik vind ze allebei helemaal geweldig, zulke leuke modellen en wat mooi "aangekleed"!! Fijn dat filmpje plus jouw maten erbij , is toch handig als dit model zelf wil maken, !

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuk modelletje is dit, dank je wel voor het laten zien. ga het filmpje bekijken.
(ps dank je wel voor je berichtjes bij mij).

Dora zei

Wow wat gaaf. Mooie kaart.

Anneke zei

Heel erg mooi!

Nicolette zei

Wat een gave kaart. Bednakt voor de uitleg.
Leuk dat je meedoet met Wereldkaartenmaakdag.
Groetjes Nicolette DT KIC

Alexandra zei

Wat een leuk model kaart, bedankt voor het linkje en de de maten in cm. Prachtige uitvoeringen heb je ervan gemaakt.

Nicole Parmentier zei

Inderdaad een heel leuk modelletje! Beide kaartjes zijn prachtig!

Gerrina zei

Ziet er zeker mooi uit! Leuk hoe jij telkens weer iets nieuws probeert! Groetjes, Gerrina

Cornelie zei

Ik krijg altijd een error van dit soort kaartjes ;-)) Moet er echt goed voor gaan zitten. Wel erg leuk, mooie kaarten en fijn de uitleg.
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk nog van het zonnetje genoten. Ze kwam om 4 uur en ging pas om 21.00. Heel gezellig dus ;-)
Fijne dag!

Kitty zei

Ohh, geweldig dat je het in cm hebt uitgewerkt, ik neem het gelijk over op mijn bewaarde bestandje van deze kaart.
Enne, je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt Els, super! :)

Femminde zei

Wow wat een mooi model!! Ziet er super ingewikkelt uit. Gaaf met dat lint erbij.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

kaartjevanjoke zei

Ik kan niet wachten om er ook één te maken....wat een superleuk model!!!
Groetjes Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een gaaf model en wat mooi gemaakt Els. Leuk dat je met een soort van lint gewerkt hebt dat geeft een mooi effect vind ik.
Dank je voor de link en het omzetten naar centimeters.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Wat een super kaartje Els.
Gaaf modelletje is 't ook.

Femmy zei

prachtig Els, leuk model, bedankt voor de maten.
groetjes Femmy

Anneke zei

Heel leuk model, prachtig uitgewerkt!

Diny zei

Wow.....wat heb je prachtige kaarten gemaakt Els.
Heel leuk deze modellen.....ook de kleuren zijn mooi.
Groetjes Diny

Anneke zei

Heel erg mooi! Ziet er ingewikkeld uit!