17 juni 2022

Kei gaaf

 Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt  voor iemand die geslaagd 

is en binnenkort een leuke vakantie gaat maken.

Deze achtergrond heb ik met een ronde Gelli plate en alcohol inkt gemaakt. 

En ik heb nog een vest gehaakt met Granny's en de mouwen 

met met vasten gehaakt. Een heerlijk vest voor de komende winter,
 

Het mooie verloopgaren heb ik bij Stuifzand Allerhande 
vandaan en is in 10 prachtige kleuren verkrijgbaar.



Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende blogpost. 

9 opmerkingen:

Elly zei

Echt een gave kaart Els, en de vest is ook mooi, wel zwaar denk ik zo.
Groetjes Elly

Femmy zei

Prachtige kaart Els en ik ben helemaal weg van je vest!
Groetjes Femmy

Gerrina zei

Een super mooie kaart! Je weet denk ik wel dat ik van cirkels hou...en deze kleuren zijn zo mooi voor een mannenkaart!
Gaaf vest; zal heel wat tijd gekost hebben en ziet er mooi uit in die kleuren! Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Je zegt het al op de kaart...kei gaaf kaartje Els!
Je vest is ook prachtig geworden...wat een werk!
xx Gerie

Anoniem zei

Een keigave kaart Els. Mooi zoals je die cirkel met de gelliplate gemaakt hebt en daarna bewerkt hebt met stempels etc. Je vest vind ik schitterend, mooi garen heb je gebruikt. Ik ben al héél lang granny's voor een sprei aan het haken, ooit komt hij af hihi.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

alma.heijenk@gmail.com zei

idd een KEI gave kaart... mooie achtergrond.
mooi vest, denk dat je er veel plezier van zal hebben...
groetjes Alma

Trijntje zei

Wat een supermooie kaart heb je gemaakt. En wat een geweldig mooi vest. Maar even ver weg stoppen in de kast. Hopelijk hebben we die een tijd niet nodig.... maar voor de winter ben jij klaar. Groeten Trijntje

Alexandra zei

Leuke geslaagd kaart, stoere versie ook wel.
En wat een prachtige vest, echt WOW.

Marjan zei

Ook deze kaart is erg gaaf, leuk die ronde gelliplate. Ik zou er ook eens wat mee moeten doen... heb hem namelijk gewoon inde kast liggen.
Je best ziet er top uit, daar zul je veel plezier van hebben komende winter!