10 juni 2022

Opkikkertje

 

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een beterschapskaart met de mal van Studio light gemaakt en wat een handige mal is dit. 

Recht onderin  een schudgedeelte en daar was ik zo mee aan passen en meten, dat ik vergat om het stempeltje  'Ik wens je beterschap' er in de plakken. Dus die heb ik er maar opgeplakt en zo kan het natuurlijk ook.  De hartjes komen uit een slimline mal. 


Aan de linkerkant heb ik een pocket gemaakt voor het zakje bouillon. 
en de kikker is al een heel oud malletje, maar soms vind ik deze nog leuk. 


Het designpapier en de letters 'Hugs' zijn ook van Studio light.
Dankjewel voor jullie bezoekjes, en tot een volgende keer. 

10 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een pracht van een kaart Els.
Mooie kleurtjes heb je ook gebruikt.

Femminde zei

Oh wat een super leuke kaart Els!! En ja hugs is ook zo'n woord met 4 letters wat er in past. Hier wordt degene vast snel beter van.
Fijn weekend alvast!!
Groeten van Femminde

Annemieke zei

Als je zo'n kaart krijgt voel je je meteen een stuk beter, leuk model!! groetjes Annemieke

Gerrina zei

Lekker frisse kleuren! En wat een mooi model is dit! Groetjes, Gerrina

Alexandra zei

Leuke kaart, leuk ook zo met dat zakje bouillon erbij. En zo zie je maar oude stansjes komen ooit weer eens van pas :)

Femmy zei

Prachtige kaart Els een echte opkikker. Groetjes Femmy

Anoniem zei

Test

Anoniem zei

Wat een leuke opkikker-kaart Els. Mooi model, leuk dessin-papier en een grappig kikkertje. Leuk dat schudgedeelte erbij en dat kan inderdaad prima met die tekst erop. Gezellig om er ook opkikker bouillon bij te doen.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

Marjan zei

Echt een heel erg gave kaart in superleuk model en frisse kleuren! Enig die kikker erbij en dat schudgedeelte! En nog een verrassing erin ook!

Anneke zei

Hij is schitterend 😊!!! Groetjes, Anneke.