6 januari 2023

Beterschap

 

hallo allemaal.

Vandaag laat ik een beterschapskaart  zien die ik voor Laurens heb gemaakt
Achtergrond met oxide inkt  gedept
Een gescheurd stukje ribbelkarton met wat witte gesso bewerkt.
Met  verschillende stencils/sjablonen en stempels de achtergrond gemaakt.
En dat alles op een craft-karton geplakt.


Ik probeer bij jullie langs te komen, maar het gaat momenteel niet  heel goed met mij. 
Ben deze week weer overvallen door duizeligheid en uit voorzorg krijg ik nu bloedverdunners en ik krijg nog een MRI, dus we wachten maar af..

Hopelijk tot een volgende post.
Lieve groet van Els

17 opmerkingen:

Elly zei

Een prachtige kaart Els.
Oh dat is echt niet fijn dat het niet best met je gaat. Veel beterschap Xx
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

Een prachtige kaart Els, je achtergrond is geweldig mooi! Ik hoop dat ze snel vinden door onderzoeken wat jou zo plaagt! Heel veel sterkte en beterschap voor jou!!!
xx Gerie

Anita van Deur zei

Ach Els toch, niet fijn voor je hopelijk vinden ze gauw de oorzaak zo dat je weer kunt opknappen. Schitterende kaart voor Laurens hij was er heel blij mee.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi beterschaps kaartje.
en wat vervelend voor je dat de duizeligheid weer optreedt. hopelijk komt er uitsluitsel na onderzoek en kan er wat aan gedaan worden.
dankjewel voor je reacties bij mij!
groetjes Alma

Alexandra zei

Een mooie stoere beterschapskaart heb je gemaakt. Wat vervelend dat het met je zelf wat minder gaat, hoop dat je niet weer terug bij af ben. Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel weer de goede kant op.

Femmy zei

Prachtige kaart. Heel vervelend voor je dat het niet goed gaat.
Hopelijk helpen de bloedverdunners en weet je na de MRI scan meer.
Gember wil nog wel eens helpen bij de duizeligheid aanvallen, heeft mij goed geholpen. Heel veel sterkte met die nare duizeligheid.
Groetjes Femmy

Gerrina zei

Ik vind dit heerlijke kleuren en een super mooie combinatie! Mooi die textuur door het karton, maar ik vind 'm gewoon mooi! Fijn weekend!

Trijntje zei

Hoi Els wat een prachtige Slimline kaart voor Laurens. Mooie kleuren. Wat vervelend dat je duizelig bent. Hopelijk komen ze achter de oorzaak.. veel sterkte. Groeten Trijntje

Marjolijn van Elsberg zei

Supermooie kaart, hoop dat het helpt bij het herstel.

Marjolijn van Elsberg zei

Oh Els, nog even antwoorde op je vraag. De Planner essentials is een A5 planner en de sidekick planner is kleiner. Voor beide zijn er heel veel verschillende Dies te koop maar ik combineer ze graag. Niet alles kan uitgewisselde worden maar veel kun je in beide planners gebruiken.

karin zei

Een mooi kaartje heb je gemaakt.
Dat klinkt niet zo best, beterschap ermee.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Super mooi je kaart !!!!
Wat naar voor je ....doe het kalm aan..
Groeten Ineke

Marjan zei

Een heel mooie mixed media kaart, Els! Prachtige combinatie van materialen en kleuren ook.
Wat vervelend dat je zo duizelig bent, sterkte!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie stoere mixed media kaart Els. Heel gaaf opgebouwd in mooie kleuren. Wat naar dat je zo duizelig bent. Hopelijk vinden ze een oorzaak en kunnen ze er iets aan doen, beterschap.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat een toffe mixed media kaart!! Heel mooi gemaakt.
Sterkte met alles, hopelijk valt het mee en ben je snel weer de oude.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anja v K@@rten zei

Heel erg mooi Els!!! En ook prachtige kleurgebruik. Toppie
Creatieve groetjes, Anja

Rika zei

Een prachtige kaart.