31 december 2022

Een nieuw huis.

 Hallo allemaal,

Een vriendin van mij gaat verhuizen  en voor haar heb ik 
deze kaart gemaakt.  Ze gaat van een heel groot huis  in de
natuur waar ze alleen woonde naar een appartement in de 
binnenstad. Dat zal nog wel een hele verandering voor 
haar worden. 


Het prachtige designpapier had ik laatst gewonnen 
en kwam nu goed van pas. 


Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en een gezond en creatief  nieuwjaar, 

Helaas  denk ik ook aan enkele lieve mensen waarvan ik 
weet  dat het nieuwe jaar heel anders voor ze zal verlopen. 
Ik wens  ze heel veel kracht en sterkte 

Dankjewel voor al jullie bezoekjes en reacties en tot een volgende post. 


13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Els zo`n leuk papier en mooie details. Fijne jaarwisseling.

Trijntje zei

Wat een prachtige verhuiskaart voor je vriendin heb je gemaakt. Jij ook een goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor al je leuke bezoekjes. Groeten Trijntje

Alexandra zei

Wat een prachtige verhuiskaart, zo leuk gedaan met de verhuisdoos en ik denk kripmpie dimpie huisje ipv van de letter U.
Voor jullie ook een fijne jaarwisseling.

Diny zei

Prachtige verhuiskaart heb je voor je vriendin gemaakt Els!
Bedankt voor alle lieve reacties op mijn blog van het afgelopen jaar!
Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief Nieuwjaar toe!
Lieve groetjes,
Diny

Kitty zei

Mooie kaart Els!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een schitterende kaart!, zal niet meevallen denk ik vanuit de natuur gaan wonen in de stad.
fijne jaarwisseling, alle goeds voor 2023.
Dankjewel voor je leuke blog posts en de berichtjes die je bij mij achterlaat.
gr Alma

Scraptastisch zei

Dit is vast een hele verandering van de natuur naar de stad, maar wie weet vind ze het heerlijk zo dicht bij de winkels!
Je kaartje voor haar is hartstikke leuk Els.
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar Els!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een hele mooie kaart voor je vriendin gemaakt Els. Mooi zoals je het dessin-papier gebruikt hebt en die pop-up verhuisdoos is er erg leuk bij vind ik. Goed bedacht. Fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2023 gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Oh wat gaaf gedaan! Die doos is zo mooi en passent! Maak er een fijn 2023 van!

Femmy zei

Prachtige kaart Els, de beste wensen voor 2023.
Groetjes Femmy

Femminde zei

Wat een leuke kaart is het geworden!! Zo tof met die doos in die vouw.
En ja van buiten naar de stad is een hele verandering. Maar het heeft ook veel voordelen. Je zit overal dichtbij. En als je lekker buiten wilt wandelen dan kan dat ook.
Sterkte met de mensen die het moeilijk hebben.
De beste wensen voor 2023!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Wat is dit een leuke kaart !!!!
Groeten Ineke

Elly zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt voor je vriendin. Dat is idd een hele omschakeling.
Groetjes Elly