8 februari 2023

Alsjeblieft

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een merci chocolade wikkel zien die ik maakte voor een 84 jarige dame. 

Het designpapier is van Studio Light  




Het labeltje op het theezakje heb ik van Krimpie Dinkie gemaakt.
en ik blijf dit toch erg leuk vinden.
Het theezakje  heb ik om een kleine kleerhanger gemaakt.


Dit is een vrij grote stempel en als ik dan met de heattool erop ga 
zie je het krimpen tot een theelabel formaatje


Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende blogpost. 

19 opmerkingen:

Elly zei

Een prachtige kaart Els. En leuk dat krimpspul, had ik vroeger ook als tiener daarna nooit meer gezien of gedaan.
Groetjes Elly

Femmy zei

Prachtig Els, groetjes Femmy

Trijntje zei

Wat heb je een mooie wikkel voor een mercidoosje gemaakt. Ziet er gezellig uit . Je bent zelf leuk aan de freubel geweest.Groeten Trijntje

Je@net zei

Dat ziet er gezellig uit, Els. Erg mooi geworden!

Scraptastisch zei

Heel leuk versierd is je merci doosje Els! En ja krimpy dimpie is heel leuk spul, heb het ook gebruikt hoor! Je hebt er een mooi kadootje van gemaakt!
xx Gerie

Gerrina zei

Mooi rustig en elegant papier! Groetjes, Gerrina

alma.heijenk@gmail.com zei

wat mooi gemaakt.
mooi papier ook en wat leuk dat labeltje met krimpy dimpie, heb het zelf niet.
gr Alma

Alexandra zei

Prachtige chocolade wikkel en wat superleuk gedaan met de chocolade stempel (herinnert me eraan dat ik die ook nog heb liggen :) )
En hopelijk heb je goed nieuws gekregen bij de mri.

Marjolijn van Elsberg zei

Oh wat een fantastische kaart en dat labeltje, echt zo mooi en leuk bedacht!! Een cadeautje om te ontvangen.

Anita van Deur zei

Geweldige kaart, en zo veel leuke details, echt mooi dat krimpt.

Marjan zei

Gaaf en heel mooi, en zo leuk dat kleine labeltje, die Krimpy komt dan maar weer mooi van pas!

!neke zei

Super mooie kaart Els !
Groeten Ineke

Kitty zei

Mooi kaartje Els, ik gebruik dat krimpie dinkie veel te weinig, het ligt maar te liggen. Toch maar weer eens tevoorschijn halen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk Els en wat een goed idee met dat labeltje. Ik heb deze stempel ook en ook nog krimpie dinkie, je inspireert me. Echt een heel leuk presentje heb je ervan gemaakt, top.
Lieve groetjes Miranda

Epie zei

Prachtige wikkel met mooie stempel-theezakje
Goed weekend Epie

Femminde zei

Oh wat een gave kaart!! Mooi met deze kleurtjes en toffe details.
Fijne dag verder!!
Groeten van Femminde

karin zei

Leuk om zo een merci doosje op te pimpen. Grappig dat theelabeltje. Chocolade thee is heel lekker,ik heb pas een pakje gekocht.
Groetjes,
Karin

Marjolijn van Elsberg zei

Hey Els, dankjewel voor al je lieve reacties, ik kijk met regelmaat op je blog maar zie nog niets nieuws voorbij komen. Hoop dat alles goed is met je en dat er snel weer iets moois te bewonderen valt. Liefs, Marjolijn.

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.