3 maart 2023

Beautiful day

Hallo allemaal, 

Dit keer een kaart gemaakt met de uitdaging van Dutch Card Lovers

Maak een Tri panel kaart. 
Weer een leuke uitdaging en ik had er dit keer tijd voor. 


Drie reepjes designpapier (4,  3 en 2 cm breed) op groen cardstock geplakt en wat takjes gestanst.
Het roze gedeelte was een achterzijde van het designpapier en dat vond 
ik wat saai en heb daarom een tekststempel gebruikt. 
Het plaatje verhoogd opgeplakt met daaronder nog een stukje groen garen geplakt.

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgend blog berichtje.. 

 

21 opmerkingen:

Elly zei

Ik vind het een hele mooie kaart!
Groetjes Elly

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is je kaartje geworden met deze strookjes
grtjs,martina

Ankie vd Polder zei

Heel mooi, hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik hem vind. Groetjes, Ankie

Marjan zei

Prachtige combinatie van je panelen, mooi ook dat takje en tekst vierkantje erbij! Mooie kaart Els en erg leuk dat je meedoet met DCL!

!neke zei

Heel mooi!
gave comi van DP !
Groeten Ineke

Ela zei

Mooi gedaan met deze kleuren dp. Ik zag m ook voorbij komen, leuke uitdaging. Groetjes Ela

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart met drie paneeltjes gemaakt. Leuk dp gecombineerd. Groeten Trijntje

Alexandra zei

Lief kaartje.

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaart Els, het hoeft echt niet altijd moeilijk te zijn.

Anita van Merode zei

Prachtige kaart.
Groetjes Anita

Ellen zei

Mooie kaart Els, de verschillende papiertjes passen perfect bij elkaar. Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Femmy zei

Prachtig Els, mooie kleurtjes bij elkaar. Groetjes Femmy

!neke zei

Hele mooie kaart !!!
Groeten Ineke

Kitty zei

Wat een lief kaartje Els, die vlindertjes, zó schattig!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart Els, leuk dessin-papier voor de paneeltjes heb je gebruikt en die takjes zijn heel fijntjes achter de tekst.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Zeker een mooie kaart en leuk vorm gegeven.

Femminde zei

Wat super leuk gedaan Els!! Toffe kleurtjes ook.
Mijn inzending komt binnenkort (ik had lelijke foto's)
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Kaartenkraam zei

Mooie invulling aan de paneeltjes, erg mooi gecombineerd ook met als resultaat een prachtige kaart!

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Mooie papiertjes heb je bij elkaar gezocht! Dat zwart-witte streepje geeft je kaart net dat beetje extra pit. Gaaf gedaan. Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan! Een hele leuke combinatie van papiertjes. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem super, leuk papier dat mooi bijelkaar staat en verder eenvoudig gehouden door de tekst en een paar blaadjes erachter. Top! Leuk dat je meedoet met de DCL.