17 augustus 2023

Een mapje

 Hallo allemaal,

Deze bijzondere creatie heb ik van het blog bij Anneke’s Card Art  vandaan en  wat missen we haar toch. Ik had het al heel lang klaar en ook verstuurd, maar hier nog niet laten zien. 

Dit mapje  heb ik gemaakt met het mooie designpapier van Studio light. Het is gevuld  met heel veel  tags en envelopjes waar iets op en ingeschreven staat.. 



Hierboven de  leuke envelopjes die Anneke ook regelmatig gebruikte.







Ik wens jullie een fijne dag  
Dank je wel voor je bezoekje en tot een volgende keer. 

14 opmerkingen:

Elly zei

Een geweldige creatie heb je gemaakt, jazeker missen we haar, ze had zulke mooie ideeën altijd en haar uitleggen was ook zo fijn.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Schitterende creatie Els!

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige creatie, en ja Anneke maakte zulke mooie dingen. ik keek en luisterde wel eens naar haar filmpjes.
gr alma

Alexandra zei

Prachtige creatie, het lijkt wel een tovermapje, waar komen toch al die flapjes vandaan :) Geweldig!

Trijntje zei

Het zier erg mooi uit. Je hebt er heel wat werk van gehad. Maar het resultaat is geweldig. *Groeten Trijntje

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooi kaartje en stiekem ook een eerbetoon aan Anneke, ik kende haar niet maar begrijp dat ze is overleden. Mooi dat haar kaartjes nog steeds inspireren en dat jij er zo'n prachtig kunstwerkje van gemaakt hebt. Je hebt de smaak weer te pakken zo te zien. Fijn. groetjes, Marjolijn.

Gerrina zei

Wat mooi!! Ik haal daar toch weer inspiratie uit van de kleuren en alle accenten die elke enveloppe en kant weer heeft! Ja, we missen haar... Groetjes, Gerrina

Anita zei

Wat een prachtig geheel is het Els, een waar eerbetoon aan Anneke. Het is toevallig vandaag haar geboortedag. Toeval?
Gr. Anita

KarinsArtScrap zei

wat een super mooie creatie Els.

gr karin

Femminde zei

Wat een gave kaart!!Mooi om Anneke zo te gedenken. Ze maakte zoveel gave modelletjes. Fijn dat haar blog er nog is als naslagwerk.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

KarinsArtScrap zei

hi Els sorry dat ik het even zeg maar de kaart op mijn blog nu is geen beer maar een hert het heeft geweien hahahahaha
maar toch bedankt voor je reactie

gr karin

Marjan zei

Wat een mooi creatie laat je weer zien! Toch echt helemaal jouw stijl, erg mooi papier en mooie kleuren.
Fijn dat we nog steeds als we dat willen haar blog kunnen bezoeken, Anneke was een queen op haar gebied van mapjes en mooie boekjes. Ik volgde haar op Facebook en keek ook wel eens naar haar filmpjes. Ze wordt gemist in Blogland en nog meer door haar familie, die pas de eerste verjaardag dat ze er niet meer is achter de rug hebben.

Kitty zei

Wat een prachtig mapje Els!

Anita van Merode zei

Zo onwijs mooi!
Gr Anita