7 augustus 2023

Een sterkte kaartje

 Hallo allemaal, 

Vandaag laat ik dit kleine kaartje zien  die ik maakte met een achtergrondje van de Gelli plate  en waarop ik met distress inkt tea dye wat tekst stempelde op de achtergrond. Met dezelfde inkt een stukje verbandgaas gekleurd om onder de tekst te plakken. het varenblad gestempeld met memento inkt  bamboo leaves 


Vrijdag is het mij in de rug geschoten dus ik kan helaas weinig doen, Hopelijk gaat het snel beter worden met de oefeningen die ik van de fysio heb gekregen. Gelukkig heb ik het hondje van de buren en moet ik  veel wandelen wat weer  goed is voor mijn rug.

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende post

16 opmerkingen:

Femmy zei

Prachtig geworden Els, beterschap voor je rug.
Groetjes Femmy

Diny zei

Wat een mooie sterke kaart heb je gemaakt Els.
Heel vervelend dat het in je rug is geschoten.....ik hoop dat je er snel vanaf komt.....heel veel beterschap!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Heel mooi gestempeld Els en heel toepasselijk het wondgaas op je sterkte kaartje! Jij ook heel veel sterkte met je rug, echt niet fijn, maar met bewegen en fysio komt het wel weer goed. Je ATC mapje vind ik ook super geslaagd, wat een goed idee!
xx Gerie

Kitty zei

Prachtig kaartje Els en wat een mooie varenstempel is dat! Sterkte met je rug, hopelijk gaat het gauw weer beter.

Je@net zei

Erg mooie kaart en beterschap met je rug, Els!

Gerrina zei

Heel mooi! Wat een gave varenstempel! Groetjes, Gerrina

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met deze leuke varens. Heel veel sterkte met je rug. Groeten Trijntje

Marjan zei

Heel mooi en rustige achtergrond met de varens, het stukje tekst en gaasje erachter maakt het af, net als de mooie kartelrand!
Naar joh, die rug, ik ken het. ik weet dat als het echt flink erin schiet, je bijna niks kan voor een poosje. Pijnstillers en bewegen, maar dat zal je zelf ook wel weten. Beterschap!

Kaartenkraam zei

Mooi stemmige kaart in fijne kleuren!
Veel sterkte met je rug, ik ken het ook en inderdaad wandelen en fietsen is er goed voor en met zo'n stok achter de deur (hond) moet je wel wandelem ondanks het slechte weer!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een sierlijke varen stempel Els en hij komt mooi uit tegen je mooi gemaakte achtergrond. Die postzegel stans blijft leuk. Veel sterkte met je rug, hopelijk gaat het snel beter.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhh jeetje je rug!! Dat is zo lastig en pijnlijk ook. Sterkte, hopelijk snel weer over en inderdaad maar flink blijven bewegen. Je mini-kaartje is echt zo mooi!! En dat gekleurde gaas, prachtig. Ik kleur ook weleens de twine, dan past het allemaal net iets beter bij elkaar. Je gelliplate achtergrondje is ook zo mooi, dat ding moet ik toch echt eens gaan gebruiken. Dankjewel weer voor de inspiratie! En beterschap!

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Els en sterkte met je rug

gr karin

Alexandra zei

Prachtige achtergrond en het varenblad past hierbij perfect bij. Sterkte met je rug, pas als je er last van heb merk je hoe belangrijk je rug eigenlijk is. Hopelijk gaan de oefeningen helpen.

Anita van Merode zei

Prachtig gemaakt.
Gr Anita

alma.heijenk@gmail.com zei

ik had deze van jou ook nog niet gezien. is mooi geworden.
en ik lees dat je last van je rug hebt... hopelijk helpen de oefeningen.
gr Alma

karin zei

Mooi rustig kaartje heb je gemaakt
Beterschap met je rug.
Groetjes,
Karin