1 december 2013

It's Christmas time

 
Op het Cards en Scrap Challenge blog  is alweer de 5 de scrap uitdaging  
en deze keer is de uitdaging;
 
Its's Christmas time
 
 
Crealies  is sponsor
 
 
Kom gezellig even KIJKEN  wat de andere designers gemaakt hebben.
 
 
Bij deze layout heb ik veel goud en wit embospoeder gebruikt en de zegeltjes zijn
stempels die gratis bij een magazine zaten.
Golfkarton gebruikt gebruikt als mat en met wat goud embospoeder er over gedaan.
Hieronder heb ik de ster van vellum gemaakt en de randjes met goud embospoeder bewerkt,
daar op nog een mdf sterrtje ook weer met goud embospoeder.
  

De zegeltjes heb ik verhoogd opgeplakt.
 
Dank je wel voor het langs komen en leuke reaties op de vorige post,
 tot een volgende keer.
 

13 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige lo, Els, en wat een mooie details!

Tinie zei

Wat heb je dit leuk gedaan Els!! Prachtige kerst-layout!!
Groetjes Tinie

Alida zei

wat een heerlijke kerst LO, ik kom al helemaal in de stemming, leuke details.

Anneke. zei

Prachtige, Els. Je hebt de details zo leuk bewerkt!
Groetjes Anneke.

Marjan zei

Wat een gave LO! Erg leuk met die omlijsting van postzegel en post artikelen. Leuke foto ook!

Unknown zei

Wat een leuke layout Els. Ik vind vooral die postzegelraampjes onder de foto erg leuk!

Unknown zei

Wat een leuke layout Els. Ik vind vooral die postzegelraampjes onder de foto erg leuk!

Ans zei

Mooie vrolijke lo Els!!! Leuk zo de postzegels.

Liefs Ans

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
je LO ziet er prachtig uit, leuk het vellum, het embossing, de leuke postzegels,de foto/plaatje, kortom Superleuk..liefs Ans

Thamar, zei

hoi hoi

Hij is leuk!!! echt kerst.
Heb de eerste liedjes alweer op de radio gehoord. kom ook al steeds meer in de stemming. bij ons is het sprookje sint voorbij en ik vind er eerlijk gezegd geen klap aan dat dat over is. Net de surprise klaar gemaakt weer een heel werk.
groetjes Thamar

Unknown zei

Leuk Els, weer een mooie lo geworden en ik bedenk me net dat wij elkaar al een heel tijdje volgen en nog nooit in het echies hebben gezien, zou best eens leuk zijn als we elkaar een keer tegen kwamen!

Patricia zei

Weer 2 mooie Layouts gemaakt zie ik!
Prachtig hoor, je bent hier wel echt een kei in hoor!
Groetjes Patricia

Stampidoe@gmail.com zei

wow deze is ook lekker kerstig.

groetjes yvon