5 december 2013

Kerstkaart panpastel en .... o kom er eens kijken

Dit ontzettende leuke kaartje met de twine  heeft Sinterklaas mij toegezonden en die wist natuurlijk wel dat ik dit  goed kon gebruiken. Dank je wel sinterklaas.

 
Op het blog van Pan pastel heeft Boukje een mooie uitleg geven van een kaart, maar 
helaas is het bij mij niet helemaal gelukt en toch ben ik best tevreden.
Mijn cuttlebug wilde niet meewerken.  
 
 
En nog een kerstkaart gemaakt voor de opdracht van het forum.
gebruik 3 verschillende designpapiertjes, een doily en gebruik een stempel.
De tekst is een stempel.
 
 
en eindelijk weer eens een waterval kaartje gemaakt, want die stond  nog
steeds op mijn to do lijstje.
 
 
 

Bedankt voor het kijken en de leuke  reacties op de vorige post.
Tot een volgende keer.
 
 
 
.


17 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
dan begin ik bovenaan, leuke kaart met twine, wat je goed kunt gebruiken, je blauwe ziet er super uit, de kaart met tekst van Ludiec?? is super en als laatste je watervalkaart, helemaal top, liefs Ans..
p.s. bij jullie ook zo'n beestenweer ??

martina's kaartjes zei

wat ben jij productief zeg ! heel erg geslaagde creaties heb je hier ! mooi
grtjs,martina
x

Marjan zei

Mooie kaartjes, Els! Zo'n watervalkaart heb ik nog nooit gemaakt, wie weet komt het er nog eens van.

Jeannette zei

wat lief van Sinterklaas, een prachtige kaart met dat mooie twine! Trouwens je kaartjes mogen er ook weer zijn Els, goed ook die watervalkaart, die heb ik nog nooit gemaakt, ook nog eens proberen hihi. Groetjes en een fijne avond Jeannette

Alida zei

wat een leuke kaartjes Els, zo verschillend zijn ze, maar allemaal even leuk. Die watervalkaart vind ik wel heel erg knap en mooi gemaakt.

Je@net zei

Wat ben je verwend door Sinterklaas, leuk!
En wat een leuke kaarten heb je zelf ook weer gemaakt. Mooi gedaan, Els!

Unknown zei

Wat een mooie dingen weer om te laten zien, heerlijke hobby hebben wij toch Els!

Alexandra zei

Leuke kaarten heb je gemaakt.

Marianne Schut zei

Hai Els, wat een drietal leuke kaarten laat je ons weer zien. Ik had nog nooit gehoord van een waterval kaart, mooi hoor! Ziet er wel lastig uit om te maken... Fijn weekend gewenst! Liefs Marianne

Patricia zei

Wat een leuke verassing van die beste Sint!!
Zulke kaartjes wil je vast vaker krijgen.
JE hebt zelf ook leuke kaarten gemaakt. Die waterval kaart staat ook nog steeds op mijn To Do lijst.
Hij is leuk geworden.
Fijne dag,
Groetjes Patricia

Kitty zei

Wat een prachtige kaartjes Els. Die watervalkaarten blijven leuk he? Het pan pastels kaartje vind ik ook heel mooi, niks van te zien dat de CB stout was ;)

marika zei

wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt.
En zo te zien zijn we alle twee even braaf geweest, want die lieve sint bracht mij net dezelfde mooie kaart met leuke inhoud erbij

groetjes,Marika

Cis-sy zei

Hoi Els,

Ik heb eindelijk die woordverificatie uit kunnen zetten! haha wat een gedoe he!

En ik vind die derde foto echt super!!

Fijne avond nog! Groetjes xoxo

Jeanette zei

Wauw jij bent lekker druk bezig geweest, mooie kaarten heb je gemaakt en zo verschillend! Leuke kaart heb je ontvangen, met cadeautje!

Groetjes Jeanette

Stampidoe@gmail.com zei

Zeer mooie kaarten Els en die waterval kan je ook mooi gebruiken op lo`s of boekjes.

Groetjes yvon

Anneke. zei

Deze post had ik dus gemist. Prachtige kerstkaarten, Els!
Groetjes Anneke.

Marja zei

Jeetje wat een productie en de ene nog mooie als de andere. De "simpele" kaart met de mooie tekst middenin vind ik heel bijzonder.