19 december 2013

Kerstkaarten swap

Op het forum heb ik meegedaan aan een kerstkaartenswap en Alexandra  en ik werden aan elkaar gekoppeld. Haar kaart had ik al een week in huis, maar gelukkig heeft ze nu mijn kaart ook ontvangen.
 
 
Deze prachtige kaart met label  heeft Alexandra voor mij gemaakt en zit in een leuk zakje met daarin nog weer een label. Voor op het zakje is ook nog een label
Dank je wel  Alexandra voor deze super mooie kaart.

 
En deze  easelkaart heb ik voor Alexandra gemaakt.
 
 
 Hier nog een detailfoto
 
 
En we hadden bezoek van wel een erg vreemde vogel.
inmiddels  heeft die gelukkig een andere woning heeft gevonden.
 
 
Bedankt voor je  bezoek en tot een volgende keer.
 


 

13 opmerkingen:

De hobbydroom zei

Wat leuk zeg om zoveel moois te krijgen van iemand anders :) je bent echt hard verwend! en wat is jouw kaartje ook mooi Els!! Daar zal de ontvanger vaat heel erg blij mee zijn! Oh ja en wat een grappige foto van die oh zo bijzondere vogel hihihi

lieve groetjes!

Anneke. zei

Prachtige kaart, Els. Een easelkaart blijft toch leuk. Maak het eigenlijk nooit. Toch maar eens doen.
Leuk, poes in het vogelhuisje. Minder voor de vogeltjes.
Groetjes Anneke.

Je@net zei

Een prachtige kaart gemaakt en ook gekregen. Altijd leuk zo'n swap.
En wat een geweldig leuke foto, gelukkig heeft poes inmiddels een andere woning gevonden :o)

Jeannette zei

Leuk zo'n swap, krijg je dan een opdracht of is dat vrij? Beide kaartjes zijn erg mooi, dat raam heb je ook heel leuk gebruikt Els. En die vreemde vogel dacht vast dicht bij het vuur te zitten hihi, groetjes Jeannette

Cis-sy zei

Hahaha die kat!! Geweldige foto!
Bedankt ook voor uw berichtje! En wat een leuk idee dat swappen! De kaartjes zijn super!

Groetjes x Cis

Alexandra zei

Ik ben zo blij met je kaart, vind hem echt prachtig. Heeft dan ook en mooi plekje op de kast gekregen zodat iedereen hem kan zien.
Geweldig die kat in het vogelhuisje, hihi.

Alida zei

wow wat een mooie kaart Els, schitterend, leuk zo een koppel met een swap. Die vreemde vogel in je tuin vind ik super.

marika zei

mooie kaart heb je gekregen.
Maar eerlijk is eerlijk, de kaart die zij van jou kreeg vind ik nog mooier.
Heel leuk om een prentje achter het raam te plaatsen

groetjes,Marika

Marjan zei

Leuke swap, jij kreeg iets moois, maar zelf maakte je ook zeker een heel gave kaart! Mooi met dat raampje en prachtige warme kleuren en uitstraling, Els.

Kitty zei

Ze zijn leuk Els!

Unknown zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, dat uitzicht uit het raampje: geweldig!

Ellen zei

Haha Els, die kat, wat een giller!
Je easel-kaart is prachtig, vol met mooie details!

Patricia zei

Je bent goed verwend zie ik, maar ook jou kaart is erg mooi. Dat moet ik toch eens proberen, een easel kaart, nog nooit gedaan.