17 januari 2016

Happy birthday

Deze kaart was ik vorige week zaterdag tijdens  de demo mee begonnen en heb eerst 9 inches gemaakt  met  glace papier. Daarna heb ik ze beinkt met distress-ink en met een tissue weer schoon geveegd en het reliëf helder wit tevoorschijn komt. 
 
 
Een bloemetje, label met lintje heb ik thuis nog afgemaakt.
 
Ik heb weer meegedaan met een ATC swap met het thema Wintertijd die ikzelf mocht hosten. Deze heb ik gemaakt met  de achtergrondjes van de handige designpapiertjes uit het Joy ATC blokje. Met een sjabloon en structuurpasta de klokken gemaakt en de sneeuwpopjes gestempeld en een labeltje met een eyelet vast gemaakt en nog  een lintje er aan gedaan. 
 
Deze mooie heb ik ontvangen en linksboven is van Kitty en linksonder van Monique en rechtsonder van Annerieke.
 
 
Tot de volgende keer.

17 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart in die pasteltinten, Els. Gave techniek ook.
En wat een leuke atc-tjes heb je gemaakt en gekregen!

chantal zei

Leuke kaart met die inches. Je atc 's voor de swap zijn ontzettend mooi geworden
liefs Chantal

Anneke. zei

Prachtige kaarten, Els! Vooral de kaart met de inches spreekt mij erg aan.
Groetjes Anneke.

Unknown zei

GAve kaart met de inchies! Prachtige kleuren! De atc zijn ook erg mooi!

martina's kaartjes zei

weer hele leuke creaties heb je hier ! die vierkantjes, dat is een hele uitdaging om het mooi geplakt te krijgen, het werd een mooie, geslaagde kaart in deze zachte tinten, geslaagd dus
grtjs,martina
x

Alida zei

mooi kaartje met die vakjes en je ATC tjes zijn helemaal toepasselijk vandaag, mooi gemaakt.

Rosina zei

Je kaartje is prachtig Els...zo mooi in die zachte kleurtjes...en hele leuke ATC kaartjes had jij gemaakt en ook die geruild hebt zijn heel mooi...
groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Els,
leuk hoe je de vierkantjes hebt bewerkt, leuke bloem en label..
Ook je ATC kaartjes zijn mooi geworden en je hebt hele leuke terug gekregen..
groetjes,
Ans

Margo zei

Mooi kaartje en erg leuke ATC's !

Jeanette zei

Prachtige verjaardagskaart, mooie kleuren! Leuke atc'tjes heb je gekregen en gemaakt.

Groetjes Jeanette

Sylvia zei

Hele mooie kaart met de vakjes,Els.Leuke kleurtjes.Leuke ATC kaartjes.

Groetjes,Sylvia.

Thamar, zei

Wat een super leuke post heb je weer gemaakt. Alles ziet er stuk voor stuk mooi uit.
Fijn weekend

Peggy zei

Jouw kaart en ATC's zijn heel mooi geworden.
Dank je voor de leuke reactie op mijn blog.
Creatieve groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Unknown zei

Prachtige kaart en leuke atc fijn weekend!

Alexandra zei

Blijft de kleurencombinatie bij de eerste kaart ook zo mooi vinden. Zou nooit geraden hebben dat je dit met distressinkt had gedaan.
Leuke atc's heb je gemaakt en gekregen.

Bianca Kalksma zei

mooie zachte kleuren! en wat mooi die witte accenten door het reliëf! De klokken op de atcs zijn gaaf geworden met de structuurpasta! Heb ik ook nog ergens in de kast volgens mij ohoh ... groetjes!

Marjolijn van Elsberg zei

Mooie kaart Els en leuke ATC's ook die je ontvangen hebt!