25 januari 2016

With love en meer.

Afgelopen zaterdag heb ik weer een demo gegeven bij Stuifzand Allerhande   met de nieuwe  producten van Joy, en het was weer een hele gezellige dag.
 
Met de handige snijmal heb ik deze 2  lantaarns  gemaakt waar je een kleinigheidje  in kan doen en heel eenvoudig te maken.  
 
Deze kaart heb ik gemaakt met de vierkante mal die er ook al in een rechthoek is, en met een schattig hondenplaatje  en de super leuke doodles stempels.  
 
Hieronder heb ik een kaart gemaakt  met de  mooie cirkel stempels en verschillende kleuren inkt (net als de tekststempel) op het designpapier Budding spring.


En nog een kaart met dat mooie designpapier  Budding Spring en een hoekstempel en weer een nieuwe snijmal.  

 
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.  



21 opmerkingen:

Rosina zei

Dat zijn weer prachtige creaties en kaartjes Els...ik heb ze met bewondering bekeken..wat een geweldig mooie nieuwe stansjes heb je gebruikt....het zijn stuk voor stuk toppertjes...
groetjes Rosina

Je@net zei

Wat een leuke projectjes, Els. Ziet er allemaal erg leuk (en sommige ook erg lekker :o) uit!

Unknown zei

Super mooie kaarten Els! Die met de hondjes is echt super lief! De lantaarns zijn erg leuk om cado te geven inderdaad. En de laatste kaart met de vierkante stans van Joy is prachtig! Groetjes BRigitta

Nicole Parmentier zei

Leuke projecten allemaal, vooral die lantaarntjes.. super!!

marenmat zei

Wat een mooie creaties! Heel mooi!

Groetjes Marlies

Thamar, zei

Els wat leuk. Ik vind ze allebei erg goed geslaagd. En een leuk cadeau om te krijgen

Sylvia zei

Prachtige creaties,Els.

Groetjes,Sylvia.

Miranda K zei

erg mooi! groeten miranda k

Anneke. zei

Wat weer prachtige creaties, Els! De lantarentjes zijn echt heel leuk en ook jou kaarten. Heb geen voorkeur, vind ze allemaal prachtig :).
Groetjes Anneke.

Ans Gilbert zei

wat heb je weer mooie dingen gemaakt, de nieuwe stansen zijn super, ik heb ze ook, blijven nog even ingepakt..
groetjes,
Ans

Gerrina zei

Gave werkstukken! De lantaarns en het laatste kaartje zijn mijn favoriet! Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Wat ziet het er allemaal weer mooi uit, Els! Stuk voor stuk mooie creaties, en allemaal weer in een andere stijl, gaaf!

Antoinette Voorn zei

Wat een lieffies weer Elske.. prachtige creaties. Heb ook het lantaarntje gemaakt laatst. KOmt nog op mijn blog hoor hihihi. Heb hem groter gemaakt en dan past er een waxinelichtje in!... Ik heb hem daarna gepimp als vogelkooitje :)

Monique Liedtke zei

Hartstikke mooie kaarten! en die lantaarntjes vind ik ook zo leuk!!

Bianca Kalksma zei

wat een leuk idee van die lantaarntjes! En een prachtserie kaarten! De cirkelstempels heb ik ook vorig jaar aangeschaft en nog veel te weinig gebruikt ;) Heel mooie variërende serie kaarten!

martina's kaartjes zei

allemaal 1 voor 1 weer erg leuke resultaten hier ! vooral de vriendschapskaart is top ! bedankt voor je dagelijkse lieve racties,
grtjs,martina
x

Alida zei

mooie doosjes en die kaarten zijn allemaal prachtig, echt weer helemaal jouw stijl Els!

Jeanette zei

Stuk voor stuk prachtige creaties die je hebt gemaakt. Prachtig is de mal van de lantaarn en de kaart "je vriendschap is geweldig"!

Groetjes Jeanette

Ans zei

Die lantaarntjes zijn super!!!!!!!! Mooie kaartjes ook! Het zijn weer schitterende creaties!

Liefs Ans

Alexandra zei

Wat een lieve lantaarntjes en leuke kaarten. De kleuren inkt passen ook perfect bij het designpapier van de kaart.

Oeneke zei

Wat weer een mooie serie Els, leuk die lantaarntjes. Ik moet nodig ook weer wat meer aan de slag, het gaat wel kriebelen bij het zien van al dat moois