30 mei 2021

Congrats

 Een cadeau boekje gemaakt met het voorbeeld van Anneke


De voorkant heb ik een sluiting met een magneetje gemaakt en 
bewerkt met structuurpasta en het ribbelkarton met wat gesso. 
en hier en daar nog wat stempeltjes gezet. 


Het designpapier is van een oudere lijn van Studio light en  heb ik wat bewerkt met stencils  en inkt en wat stempels.


Het is een erg leuk modelletje om te maken, maar ik moest wel in de gaten houden 
dat het niet te dik ging worden.

 
Zo leuk om in de envelopjes iets te schrijven  en  er geld te stoppen. 

 





Hier kan je het mooie boekje met de duidelijke uitleg vinden.  

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende  post.







8 opmerkingen:

Alexandra zei

Prachtig cadeauboekje is het geworden, dat zijn nogal wat envelopjes om te vullen :), leuk!

Scraptastisch zei

Wouw...super albumpje heb je gemaakt Els, heel apart model en leuk al die pockets en vakjes waar je van alles in kan bewaren. Ik vind hem prachtig en erg mooi model.
xx Gerie

Marjolijn van Elsberg zei

Echt een heel schattig boekje/kaartje. De ontvanger zal er erg blij mee zijn.

Nicole Parmentier zei

Wat een geweldig leuk boekje. Het is bijna een speurtocht zo naar briefjes en geld, heel gaaf!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is jouw versie ook mooi geworden Els. Ik ben dol op pockets, labels en flapjes dus dit is genieten. Mooi dessin-papier heb je gebruikt en alles ziet er tot in de puntjes verzorgd uit.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Prachtig, ik zie Anneke's boekjes altijd op Facebook, dit van jou doet daar echt niet voor onder. Heel mooi, Els!

Gerrina zei

Jeetje dat ziet er ingewikkeld uit... Heel mooi in die kleuren en met de vele verrassende onderdelen! Groetjes, Gerrina

Anneke zei

Heel mooi ook de kleuren die jij hebt gebruikt, het straalt rust uit!