24 mei 2021

Happy birthday

 Hallo allemaal, 
Dit keer heb ik mij laten inspireren door  Corry Dank bij 
Dutch Doobadoo  en heb ik een mannenkaart gemaakt. 
 

 Voor de achtergrond heb ik een stencil en  2 kleuren oxide inkt gebruikt
en een beetje tekst gestempeld met grijze inkt. 
Wat zwarte cirkeltjes gestanst en  die onder een stukje ribbelkarton geplakt 
die ik met wat gesso heb bewerkt 


Op het ribbelkarton een wijzerplaat geplakt  
en de wijzers van Tim Holtz met een bradje vastgezet. 
Ook nog hier en daar wat gears geplakt. 
De Happy Birthday letters zijn van Studio light en heb ze 
op een labeltje van MD geplakt.
Dankjewel voor jullie bezoekje en tot een volgende blogpost. 
 


10 opmerkingen:

Elly zei

Wat een prachtige stoere creatie! Super mooi.
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

Wouw Els mega leuk gemaakt, een prachtige stoere mannenkaart en hartstikke mooie klokken van inkt en Abraham weet niet wat hij ziet, zo super gedaan!
xx Gerie

Alexandra zei

Prachtige mannenkaart, mooie kleurencombinatie ook, heerlijk stoer zo.

Nicole Parmentier zei

Wat een stoere mannenkaart, prachtig gemaakt!

Marjan zei

Echt een prachtkaart, Els ... mooi en stoer tegelijk!

Diny zei

Wow.....dit is GAAF gedaan Els!
Prachtig in deze kleuren en mooie details!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart Els. Mooie kleuren en heel mooi zoals je met inkt ën stansen aan het combineren bent gegaan. Die "echte" wijzers maken het helemaal af vind ik.
Dat ribbelkarton geeft er nog een extra toer tintje aan.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Supermooie mannenkaart! De achtergrond is prachtig gemaakt en de accessoires die je hebt gebruikt zijn erg mooi.

groetjes van Ank

Femminde zei

Oh wow Els, dit is wel een hele toffe en stoere mannenkaart!! Super mooi geworden!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Gerrina zei

Mooie lagen en heel toepasselijk de klok voor een verjaardag! Ik hou van die kleurencombinatie van bruin en blauw; heel mooi! Groetjes, Gerrina