31 mei 2021

Mega groetjes

 Voor Dutch Card Lovers  346  vragen ze een bokeh techniek op een kaart en dat is weer een leuke uitdaging.   

Achtergrond met oxide inkten gemaakt en met licht grijs wat teksten gestempeld.
Daarna heb ik de bokeh techniek toegepast. 
Voor de bloemen heb ik een stuk aquarel papier gepoetst met oxide inkt 
en toen de bloemenstempel gezet,  uitgeknipt en op de kaart geplakt. 
De 'mega groetjes van mij', gestempeld met oxide inkt 
en daar clear embospoeder overheen gedaan en toen met de heattool laten smelten.  

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer. 


14 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Els een prachtige achtergrond met je oxide inktjes gemaakt en zeker met die leuke bloemen erop een schitterend geheel!!
groetjes Rosina

Je@net zei

Wat een super leuke kaart is dit geworden, Els!

Elly zei

Wat een prachtige ondergrond heb je gemaakt, je kaart is heel mooi.
Groetjes Elly

Marjan zei

Mooie en sprekende uitwerking, Els! Mooie bokeh achtergrond en gaaf zoals de bloemen eruit springen. Dank je wel voor het meedoen met DCL!

Ellen zei

Je kaart is super goed gelukt Els, het Bokeh-effect is goed zichtbaar en komt heel mooi tot zijn recht in jouw achtergrond. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

Alexandra zei

Mooie kaart, blijft ook een mooie techniek die bokeh techniek.

Marjolijn van Elsberg zei

Oh wat een prachtige kaart!! Ik denk dat ik nog speciaal spul heb voor die techniek, nog nooit gebruikt maar wat mooi!!!

Femminde zei

Wat een super leuke kaart Els!! En zo'n mooie techniek. Deze uitdaging staat ook om mijn lijstje maar ik ben bang dat ik er voor de sluiting niet aan toe kom. Maar als ik deze mooie zo zie dan begint het te kriebelen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

anja curvers zei

Een heel mooi bokeh effect kaartje, mooie kleuren ook. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Ein Dekoherzal in den Bergen zei

DIE KARTE MACHT GUTE LAUNE
SEHR SCHÖN

wünsche noch einen schönen ABEND
bis bald die BIRGIT aus TIROL

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk kaartje, met mooie Bokeh doos! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Nicole Parmentier zei

Ik vind hem prachtig Els. De bloemen steken mooi af tegen de blauw/groene achtergrond. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

Rosalien Zwackhalen zei

Super gedaan de achtergrond en die bloemen komen geweldig uit op je kaart. Geslaagd. :) Bedankt voor je deelname bij de DCL.

Gerrina zei

Mooi die bokeh-achtergrond die je gemaakt hebt! En lekker vrolijk met de bloem! Groetjes, Gerrina