28 juli 2021

Every moment matters

                 Hallo lieve bloggers,  

 De mapjes met de vele labels van  Anneke vind ik erg leuk en ik heb er ook een gemaakt.  Deze heb ik  iets korter gemaakt  want dan kon ik de paperpad van Jenine 20,3 x 20.3 cm. gebruiken. 

Dit is de voorkant  en het zit vast met een gekleurd elastiek en wat houten kralen met  een charm. 


De bovenste helft heeft een flapje naar boven  en de onderste is een pocket  waar een label met een soort hoesje erop waar nog een klein labeltje in zit. 

De rechterhelft open  en gevuld met 2 leuke tickets. 


Zo zijn beide delen open en de label in het midden zit in een pocket


Onder deze label zit nog een pocket en een leuk boekje 


Hier kan je aan de rechterkant zien hoe deze label open is.
In het  midden het boekje en zit in de pocket. 


Hier zit het boekje in de pocket


Dit is de linkerkant en daar zit ook een ticket in en met leuke plaatjes uit het designpapier.


Onder in het midden een leuke treklabel met een envelopje..


Ik ben er wel even mee bezig geweest, maar het is zo leuk om te maken en aan iemand cadeau te geven. Er is nog ruimte over voor iets persoonlijks toe te voegen.



Als je ook zo'n leuk mapje wilt maken ga dan eens bij Anneke Cardart kijken want in een korte video legt ze duidelijk uit hoe je dit kan maken. 
Deze paper pads van Studio light heb ik gebruikt. 


Dankjewel  voor je bezoekje.  



15 opmerkingen:

Elly zei

Hij is super!! Ik hou van Anneke haar creaties..en hoe rustig ze het ook uitlegt.
Groetjes Elly

Anoniem zei

Heel mooi geworden!!

Je@net zei

Wat een leuk mapje is het zo geworden, Els. Erg mooi gedaan!

Alexandra zei

Super leuk boekje heb je weer gemaakt. Je kan er superveel in kwijt :) Moest gelijk aan mijn opa denken, i.p.v label in een pocket was hij een tasje in een tasje in een tasje :)

Gerrina zei

Dat ziet er zo leuk uit! Lijkt me leuk om te maken! Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Ja, Anneke is daar echt een ster in, maar ... jij doet er niet voor onder, Els! Heeeeeel mooi!!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een werk heb je er weer van gemaakt Els, werkelijk prachtig..

Femminde zei

Oh wat super Els!! Ziet er heel ingewikkeld uit maar wel heel tof!! Leuke kleurtjes ook die je hebt gebruikt.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Kitty zei

Wat een supergaaf kunstwerk Els! Zo veel mapjes en pockets en labels, geweldig!

Femmy zei

wauw Els zo gaaf gemaakt, prachtig!
groetjes Femmy

Odette's kaartenhoekje zei

Wat heb je een super mooi mapje gemaakt Els. Vele uurtjes werk maar een prachtig resultaat. Groetjes, Odette.

Epie zei

Els wat een mooi pocket boekje heb je gemaakt zeg !!
GRoetjes Epie

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat mooi gedaan!

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind dat altijd zoveel werk voor een kaart. Knap dat je daar het geduld voor op kunt brengen, een fantastisch mooi cadeautje !!!

Anneke zei

Ontzetten mooi geworden! Ik kijk eigenlijk niet meer op blogs. Ik ben blij dat ik dat nu bij jou wel heb gedaan. Jouw creaties zijn heel erg mooi!
Groetjes, Anneke