9 juli 2021

Memories

Hallo,  

Vorige week hebben we heel veel regen en kou gehad en heb ik mij vermaakt met een albumpje te maken. 

 Het  model kan je bij Anneke vinden en ze heeft ook een handig kort filmpje erbij waarin ze uitlegt hoe je dit albumpje kan maken met de enveloppen stans. Ik heb het gevuld met kleine foto's.


Zo ziet het geheel eruit en het eerste envelopje sluit met een magneetje en daarin zit weer een label.

 

Dit is het eerste envelopje dat opengaat en aan de linkerkant heb ik een malletje gebruikt die open en dicht kan. 


Het schuif labeltje is hier is een beetje open kan je een stukje van de foto zien.
Een heel leuk malletje dat  je in de planner en op een kaart zou kunnen gebruiken.


En de volgende envelop gaat van boven naar beneden open en heeft ook weer een paar labels waar foto's op zitten. 


 De laatste en grootste envelop gaat van links naar recht open en het linker flapje sluit met magneetje en het rechter flapje sluit  met een touwtje.


Dit is de achterkant en toen was helaas mijn designpapier op. 
Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

9 opmerkingen:

Elly zei

Ziet er geweldig uit! Hou hier van.
Groetjes Elly

Heidie zei

Wat een mooi album.

Liefs Heidie

Gerrina zei

Een mooie en wat veel mogelijkheden om foto's e.d. toe te voegen zo! Groetjes, Gerrina

Kitty zei

Ik waai ook maar weer eens langs na lange tijd. Wat een schattig albumpje heb je gemaakt! Prachtig papier ook.

Alexandra zei

Leuk albumpje, het papier is weer mooi bewerkt en leuk al die flapjes zo.

Kaartenkraam zei

Het albumpje ziet er erg mooi uit, het lijkt me wel een heel werk om te maken.
Zoveel mooie details, erg mooi gedaan!

groetjes van Ank

Femmy zei

Super leuk album!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat mooi geworden Els, ik ben dol op flapjes en labeltjes (altijd spannend wat er op staat). Anneke maakt steeds mooie voorbeelden en jouw uitwerking is top. Even werk maar dan heb je ook wat. Ik heb ook je tote nog bewonderd, knap hoor en zo netjes afgewerkt allemaal. Een unieke opbergplaats.
Lieve groetjes Miranda

Sandra1968 zei

Deze is superleuk, Els!
En bedankt voor je leuke berichtjes iedere keer op mijn blog :-).
Groetjes, Sandra