6 juli 2021

Zelf een tote gemaakt.

Op Pinterest kwam ik heel veel leuke tote's tegen maar geen patroon te vinden en dus ben ik zelf maar eens aan het bedenken gegaan.

Toen kwam ik bij Stuifzand Allerhande een super leuk en lief stofje van Marianne Design tegen en dan moet je wel beginnen he. 

Hier en daar zijn best wat foutje  en ik had aan een meter stof net niet genoeg omdat alles dubbel genaaid moet worden want de binnenkant moet er ook leuk uitzien. 

Het is een vrij stevig geheel geworden door het kartonnen middenstuk en dikke kartonnen bodem. 





Helaas is van het  middenstuk  het karton iets te hoog  (dat zit tussen 2 lagen stof) en kwam ik er te laat achter dat de stang dikker was en dat de stof die er dan omheen moet nu iets te kort is,   maar met het dit  stukje stof en een knoopje  kan het net. 

Aan de rechterkant op het zakje heb ik 'made by me' opgenaaid. 


En hier is de tote al een beetje gevuld. 

De uiteinde van de stang zijn 2 kurken met een houten knop en zo blijft de stang mooi op zijn plaatst.

Bedank voor je bezoekje en tot een volgende blogpost.


 

12 opmerkingen:

Elly zei

Wauw wat mooi gemaakt!
Groetjes Elly

Kaartenkraam zei

Dat heb je knap gemaakt! Heerlijke stofjes heb je gebruikt, ziet er fantastisch uit!

groetjes van Ank

Gerrina zei

Er kunnen dan wat aanpassingen nodig zijn geweest; als je het niet had verteld was het me niet opgevallen! Wat een werk en wat is deze mooi geworden! Heel veel plezier ermee! Groetjes, Gerrina

Nicole Parmentier zei

Wouw wat superknap gemaakt deze tote.. hij is prachtig!

Je@net zei

Wauw...wat super gaaf, Els.
Erg knap gedaan en super mooi geworden!

Femminde zei

Oh die is echt super mooi geworden Els!! En dat zonder patroon. En ja dat stofje. Ooit lang geleden volgens mij nog voordat ik een blog had ben ik ook met die stofjes aan de gang geweest.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Alexandra zei

WOW! Wat een geweldige tote. Superleuk stofje ook. En zo op de laatste foto te zien kan er ook heel veel in :)

Heidie zei

Wat mooi gemaakt zeg. Daar zul je veel plezier van hebben.

Liefs Heidie

Kitty zei

Dat ziet er gaaf uit Els, daar ga je vast veel plezier van hebben!

Femmy zei

Echt gaaf gemaakt, zo fleurig ook.

GoGini Totes zei

Dat is aardig wat werk geweest je zult er veel plezier van hebben en al doende leert men.
Ja patronen daar is moeilijk aan te komen daarom maak ik ze ook altijd zelf.
Veel succes met je creaties.

Groetjes Gonnie
GoGini totes

Anneke zei

Wauw ook heel creatief met naald en draad!