8 november 2021

cadeau envelop

 Hallo allemaal.

Vorige week vroeg een vriendin mij of ik een cadeau envelop wilde maken voor een 65 jarige. Ja dat wilde ik wel en is even wat anders dan kerstkaarten maken.  De cadeau envelop moest  ongeveer een A 6 formaat. hebben maar liever iets groter, dus heb ik de maat 12 x 17 aangehouden.  


Dit designpapier heb ik al een tijdje in huis en omdat de envelop voor een dame is past dit designpapier prima en heeft iets vrolijks. en dat was de opdracht.


Inmiddels weet ik dat ze deze cadeau envelop erg leuk vond. Toch leuk om te horen, want opdrachten voor iemand maken die je niet kent vind ik heel lastig. 

Dankjewel voor je bezoekje en tot een volgende post. 




9 opmerkingen:

Je@net zei

Dit is toch veel leuker weggeven dan zo'n kale witte envelop.
Erg mooi gedaan, Els!

gerda zei

Wat is deze cadeau envelop mooi geworden.

Gerrina zei

Mooi, lekker vrolijk en ook nog eens feestelijk! Groetjes, Gerrina

Elly zei

Wat een vrolijke creatie heb je gemaakt heerlijk.
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

Het ziet er heel vrolijk en gezellig uit Els, wat een prachtige kado envelop zo!!!
Iets maken voor iemand die je persoonlijk kent is beter te doen hè, maar je hebt het prima gedaan 👍
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is dat een mooie feestelijke envelop geworden Els, veel leuker om cadeau te geven/krijgen dan een witte envelop. Ook de kaart die tevoorschijn piept vind ik erg leuk. Mooi gemaakt allebei.
Lieve groetjes Miranda

Alexandra zei

Vrolijke cadeau envelop. Tja vind dat ook moeilijk hoor om iets te maken voor iemand die je niet kent. Je houd toch altijd wel rekening met iemand zijn/haar smaak en als je die stijl niet kent, best moeilijk dan.

Femmy zei

Erg leuk gemaakt Els, ziet er gezellig en vrolijk uit.
groetjes Femmy

Kitty zei

Superleuk! Dat cupcakeje is echt een vrolijkerd, hahaha. Kon ook niet anders dan dat de ontvangster er blij mee was!