9 november 2021

Merry Chrismas

 Bij  het blog van de  Lift Challenge vragen ze dit keer om kaartje hieronder zo goed mogelijk te liften en dat leek mij wel leuk.


Bij mijn kerstspulletjes liggen al heel lang 2 schattige kerstplaatjes te wachten en nu moest het er echt eens van komen om ze te gebruiken. 
De letters X'mas heb ik zaterdag bij een groencentrum gekocht  en past heel goed bij het plaatje.

 
Dubbele kaart van wit cardstock.
designpapier erop.
plaatje erop plakken. (ging ik bijna de mist mee in)
Daaroverheen wit cardstock verhoogd opgeplakt.
Een takje gestanst.
Een banner met wit cardstock en kerstster met goud papier gestanst en nog even Merry  op de ster gestempeld.
En de x'mas erop plakken.


Ik had de smaak te pakken en heb nog een 2 de kerstkaart gemaakt, want het kaartje van de Lift Challenge  is gemakkelijk te maken en mijn tweede plaatje ook gebruikt. 


Dankjewel voor jullie bezoekje en tot een volgend blogbericht. 
Moet nodig verjaardagskaarten gaan maken. 



11 opmerkingen:

Marjan zei

Op allebei je kaartjes zulke leuke plaatjes, Els! De houten letters zijn leuk en stoer en passen er idd goed bij, maar dat doet de Poinsettia op de tweede ook bij dat plaatje. Heel erg leuke lifts! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een super schattig kaartje is dat geworden en prima gelift!!!

Alexandra zei

Wat een lieve kaartjes, heel leuk!

Kitty zei

Dat zijn erg leuke kaartjes Els en inderdaad leuke plaatjes ook. Wat heb je er weer iets moois van gemaakt!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat zijn dit leuke kaartjes geworden.

Nicole Parmentier zei

Twee prachtige kerstkaartjes Els. En wat leuk dat je zelfs bij het tuincentrum iets leuks voor je kerstkaarten weet te scoren. Die houten lettertjes zijn er superleuk bij. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

Sandra1968 zei

Twee hele leuke en lieve kaartjes! En deze liftchallenge is inderdaad erg leuk.

Gerrina zei

Mooi hoe die plaatjes ietwat vintage en toch modern ogen zo! Groetjes, Gerrina

Femmy zei

Schattige kaartjes Els.
groetjes Femmy

Trijntje zei

Ben nog even over je blog gescrold Wat zijn dit leuke kaarten. Zeker leuk dat we deze hobby hebben vooral in deze tijd... We vervelen ons niet. Groeten Trijntje

Cornelie zei

Gelijk 2, super leuk. Maar de eerste is mijn favoriet. Mooi van kleur, klopt helemaal naar mijn idee ;-)
Dank je wel Els, voor het meedoen met de Liftchallenge!