11 november 2021

New Home

 

Op facebook had ik dinsdagavond de 'samen creatief' gekeken en heb nu het leuke boekje klaar.
Het boekje in de SC  is mooier omdat  je er nog teksten en/of foto's in doen, maar ik had dit boekje nodig om een zakje Cup a Soup in te doen voor een zieke  die naar een aanleunwoning is gegaan. 




Met een eyelet een bosje sleuteltjes in de rug gemaakt 


Een vogelhuisje als O en de banner verhoogd opgeplakt 




Zo leuk dat het boekje een lade heeft voor het zakje soep.
Helaas kon ik mijn zilverkleurige knopjes niet vinden, dus dan maar deze.
Denk niet dat de ontvangester het merkt. 




Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende post. 

3 opmerkingen:

Bernadet zei

Ooow wat een leuk idee om zo een cup-a-soupje als cadeau te geven Els.
Ziet er super uit!

Femmy zei

Geweldig wat mooi!
groetjes Femmy

Anneke zei

Wat een leuk idee! Die kleine sleuteltjes aan de zijkant vind ik heel lief en leuk!