6 maart 2022

Gefeliciteerd doosje, Kalender en kleine caddy

De afgelopen weken heb ik veel doosjes gemaakt en een gedeelte kan ik nu laten zien. 

Voor mijn vroegere achter buurvrouw heb ik dit chocolade doosje gemaakt  en ze was er heel blij mee.
Er hoort eigenlijk een Milka reep in maar andere chocolade past er ook in.
Het patroon kan je vinden op Facebook  bij het mutsen cluppie. 




 Op het blog van Elly zag ik een super  mooie en handige  blokkalender en leuk om ook eens voor mijzelf te maken. Dit heb ik ervan gemaakt en heb de afmeting een halve cm groter gemaakt en past het perfect op dit oude bakkie. Aan de achterkant heb ik het tegen chipboard geplakt en is het lekker stevig.


Bij Gerda kwam ik een heel mooi Rittersport  Caddy tegen  met een verwijzing naar de tutorial
en zo'n Caddy is eigenlijk zo klaar. 
Met een restje designpapier was het zo klaar.  




Bedankt voor je bezoekje  en tot een volgende  blogpost. 









15 opmerkingen:

Alexandra zei

Wat een prachtige creaties, de ontvangers zullen er vast superblij mee zijn. Ook leuk om eens iets voor jezelf te maken, prachtige kalender.

Femmy zei

Wauwww prachtige creaties Els!
Groetjes Femmy

Marjan zei

Jeetje, je heb je echt helemaal uitgelegd op deze prachtige creaties! Knap gedaan Els, stuk voor stuk schitterend!

!neke zei

Drie prachtige creaties !!!!
Groeten Ineke

Femminde zei

Oh wat super leuk allemaal weer Els!! Vooral die chocolade envelop is fantastisch geworden.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

alma.heijenk@gmail.com zei

Oh wow wat een prachtige creaties. die choco envelop vind ik erg mooi!!!
groetjes Alma

Heidie zei

Wat een mooie creaties heb je gemaakt.

Liefs Heidie

Elly zei

Wow wat ben je ijverig bezig geweest en wat een mooie creaties ook!
Leuk die blokkenkalender op deze wijze te zien, mooi papier ook.
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

Stuk voor stuk zijn ze keileuk Els! De verpakking waar de reep inzit is super mooi en ik heb de tutorial ook zitten bekijken! Ook de blok kalender is enorm leuk geworden! Prachtige creaties heb je gemaakt!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je mooie creaties gemaakt Els. Dat eerste doosje is een mooi uitgebreid model en je hebt er mooi dessin-papier voor gebruikt. Heel verrassend die mooi bewerkte binnenkant. Gezellig die mooie gedecoreerde blokkalender op dat vitrine bakje, dat staat er prima op. Ook de caddy is leuk geworden in die vrolijke kleurtjes. Gezellig om te geven én om te krijgen. Het was genieten hier.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige projecten hier allemaal op je blog Els!! Ik zit echt met open mond te kijken. Echt prachtig! Het chocolade modelletje ga ik eens opzoeken, zo leuk om cadeau te doen. Die vriendinnen van jou boffen maar!

Maudy zei

Oh wauw Els wat zijn ze leuk zeg!

ishikasingh zei

It's great to see this beautiful post of yours, such post is rarely seen, I am really very impressed with your post and I hope you keep writing more such posts in your life. models In Gurgaon
slim Girls Gurugram
Gurgaon dateing girl
Naughty Girl Gurugram
Real photos Girls Gurugram
Gurugram Girls Number
Beautiful Girl Gurugram
Online Girl Gurugram
Online Gurugram Girl number

Kitty zei

Wat een mooie kunstwerkjes weer Els! Die caddies komen mooi uit, want binnenkort moet ik aan de knutsel voor de verjaardag van Emma :)

Sandra1968 zei

Schitterende creaties!