10 maart 2022

Thanks


Vandaag laat ik  een bedankje zien  en heb deze gemaakt voor een scrap vriendinnetje waar ik vandaag naar toe ga. Het patroontje kan je vinden  op facebook . In februari zag ik op  het blog van Elly de mooie Wallet en wist meteen dat ik deze ook graag wilde maken, want het is altijd leuk om iets mee te nemen.  

De voorkant heb ik met een lint  gesloten en de open bloemen links heb ik met een stans van Studio light. gemaakt. 

De leuke narcissen zijn van Marianne Design 


Het linker gedeelte sluit met een magneetje 

en dan  zijn er 2 vakjes waar je wat in kan doen en in het achterste vakje heb ik een kaart gedaan en het voorste vakje wat gestanste labeltje  en envelopjes. van wit cardstock, want dat past altijd wel ergens bij.




Nog een leuk vakje gemaakt  en een opening voor de label gemaakt  met de stansen van Studio light.


Dankjewel voor jullie bezoekjes en tot een volgende post. 

 

14 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt als bedankje. Ziet er best bewerkelijk uit maar het is je heel goed gelukt. Mooi papier . Ik herken het ben toevallig ook met dit blokje bezig. Heel mooi voor het voorjaar. Veel plezier met je vriendin. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Het ziet er heel mooi uit! Gave combinatie van DP en stanzen! Groetjes, Gerrina

Anita van Deur zei

Prachtige creatie heb je gemaakt, de kleur is geweldig. Fijne dag.

alma.heijenk@gmail.com zei

het is prachtig geworden, mooi om weg te geven.
groetjes Alma

Femmy zei

Super mooi Els, dit zal wel gewaardeerd zijn.
Groetjes Femmy

Je@net zei

Wat super leuk, Els!

Alexandra zei

Je scrapvriendin boft maar, wat een super mooi bedankje, zo vrolijk met al die bloemen. En wat kan er veel in kwijt. Bedankt ook voor de link.

Bernadet zei

Gaaf gemaakt Els.
Zal je vriendin vast superblij mee zijn.

Amy Voorthuis zei

Ohhhh wat een leukerd zeg groetjes Amy

Kitty zei

Superleuk cadeautje Els! Wat heb je er weer veel werk van gemaakt!

Marjan zei

Wat gaaf Els, echt een heel mooie creatie en zo leuk als cadeautje!

Femminde zei

Oh wat een super mooi doosje met accessories. Heel tof gemaakt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Gina zei

Prachtige bloemenkaart ! Zo leuk dit enveloppe model en heel mooi designpapier gecombineerd! Groetjes, Gina

Sandra1968 zei

Wauw, heel erg mooi!