25 maart 2022

Een albumpje

     Hallo /allemaal.                             

10 maart hebben we een leuke scrapdag gehad  bij een hobbymaatje  en heb ik dit albumpje gemaakt 
Dit is de voorpagina en sluit met een magneetje. De kwastjes heb ik van mijn hobbymaatje enhier lijkt het wat te strak geknoopt te zijn, maar inmiddels hangen ze goed.


Deze pagina  met de tags links heb ik even geleend van een scrapmaatje  en vond ik leuk hier bij passen. 

 
De volgende pagina's hebben allemaal een extra flap of tag.
Op het middenblad  ligt nog een flap. 


Dan gaat de flap open  en ziet het er zo uit 
 met een banner in het midden, 
 waar ik een kaart dubbel gevouwen heb en sluit met een magneetje. 


Ook op de binnenzijde heb ik foto's geplakt.


De volgende pagina  is in twee helften gemaakt  en gevuld met een tag waarop foto's zijn geplakt.


Links een grote tag gemaakt en onder de banner geschoven.


en op de laatste pagina heb ik nog een kleine tag verstopt  en als je deze eruit trekt zie je nog een klein  fotootje.  


Er zitten 2 foto's in. Op het onderste gedeelte zit een foto en wat je uitschuift zit ook een foto.


Marja het was super leuk om dit te maken en dankjewel voor dit patroontje.

En aan het eind van de dag ga ik heerlijk een weekeinde scrappen in Lemele met nog ongeveer 30 dames. De dames zullen ook dit keer weer iets leuks bedacht hebben, want we moeten zo'n 20 tot 50 foto's meenemen. Ik heb er zin.
Fijn weekeinde allemaal. 

Dankjewel voor je bezoekje  en tot een volgende post.




15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Zo dat is een gave creatie Elske, mooi papier en de details heel mooi, fijne dag.

jackelien zei

Hoi
Wat een prachtige pagina's heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Bernadet zei

Wat een prachtig album Els.
Gaaf die pagina's en leuk papier.|Super ook al die details.

Alexandra zei

Mooi papier en de foto's zijn weer leuk verwerkt in het albumpje, leuk met al die flapjes en schuifsysteempjes.
Hopelijk voel je je weer helemaal fit om te gaan genieten van scrapweekeinde, heel veel plezier.

Femmy zei

Prachtig Els, mooi album met herinneringen.
Groetjes Femmy

Gerrina zei

Wow een mooi en heel werkzaam album! Was vast een fijne dag! Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi album Els. De voorkant is al heel gezellig met die kwastjes en de leuke foto op ribbelkarton. Mooi rustig dessin-papier heb je gebruikt zodat de flapjes en pockets mooi uitkomen en ook de foto's tot hun recht komen. Leuk die schuifkaart met foto. Echt een album om te koesteren. Ik ben benieuwd wat je nu aan het maken bent. Fijn weekend .
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow, wat heb je dit prachtig mooi gemaakt zeg!!!
echt een album om er vaak bij te pakken en te bekijken.
fijn scrap weekend!
groetjes Alma

Trijntje zei

Wat een geweldig leuk album heb je gemaakt mooie foto's erin en andere leuke details. Knap werk!. Veel plezier in Lemele . Jullie gaan vast wat leuks maken. Veel succes ermee. Groeten Trijntje

Elly zei

Je hebt een hele mooie album gemaakt.
Veel plezier in Lemele.
Groetjes Elly

Unknown zei

I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog
ភ្នាល់បាល់អន់ឡាញ​​ Online Football Betting

Marjan zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt en leuk om het meteen te vullen met foto's! Altijd zo leuk als er flapjes en schuifjes in zo'n album zitten!
Je scrapweekend is vast erg leuk! Veel plezier!

Femminde zei

Wat een super mooi album Els!! Echt eentje om nog vaak in te bladeren!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Kitty zei

Jeetje Els, wat een mooi albumpje! Zo veel te zien en met zo veel zorg gemaakt, wat ben je daar toch goed in. Ik hou van kleurig, dat weet je vast wel, maar dit vind ik ook wel héél erg mooi hoor!

LisannesKaartenhobby zei

Super mooi album! Gezellig hoor samen aan de knutsel

Hobbygroet Lisanne