8 april 2022

memories

 Hallo hobby maatjes, 

Voor een hobby vriendin heb ik deze kaart gemaakt en het patroontje heb ik bij  Annekes Card Art vandaan en wat was het weer leuk te maken. 


Zo leuk dat vakje bovenin waar een labeltje in zit.
en de onderste helft kan gewoon open als een dubbele kaart..


Dit model vind ik  leuk voor mijn hobby vriendin omdat  er labeltjes en mapjes bij zijn  waar ik wat persoonlijke dingen in kan schrijven. Dit keer is het een herinnering met de charm die ik aan de memories label heb gehangen en tevens is dit een verjaardagskaart. 


Het patroon van deze en de live kaart staat onderaan Annekes mooie  blogpost 

Dankjewel voor jullie bezoekje en tot een volgende blogpost.

16 opmerkingen:

jackelien zei

Hoi Wat een leuk model en prachtige afwerking.
Groetjes Jackelien

Elly zei

Wat heb je hem mooi uitgevoerd, leuk model ook.
Groetjes Elly

Gerrina zei

Dit vind ik een echt leuk model! (Zou ik ook leuk vinden om te maken...) Gave kleuren en denk dat er nu iemand heerlijk van geniet! Groetjes, Gerrina

Alexandra zei

Mooie kaart, weer voldoende vakjes, mapjes om je labels allemaal kwijt te kunnen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je dit mooi gemaakt Els. Altijd leuk om inspiratie op te doen en dan met je eigen spulletjes aan de slag te gaan. Ik ben dol op verborgen vakjes en flapjes. Je vriendin zal vast blij verrast zijn.
Lieve groetjes Miranda

Femmy zei

Leuk model Els, en lekker veel persoonlijks kun je er op kwijt.
Groetjes Femmy

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi mapje heb je gemaakt. leuk al die flapjes en verborgen vakjes.
zal ook eens kijken bij Anneke.
groetjes Alma

Trijntje zei

Wat een mooie creatie heb je voor je vriendin gemaakt. Leuk dat ze er haar eigen dingetjes on kan doen. Mooie materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Wauw wat is dit mooi, het model en de vele mooie details!

Femminde zei

Wat een super mooie kaart met het patroon. Daar gaat je vriendin heel blij mee zijn.
Mooie kleurtjes ook.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

marja zei

Wat een leuk model kaart zeg. Je eindresultaat is echt heel mooi. Groetjes Marja

Diny zei

Prachtige creatie Els....heel verrassend en leuk gedaan!
Groetjes Diny

Marjolijn van Elsberg zei

Ik hou van flapjes envelopjes en verrassingen in kaarten. Fantastisch. Dat maakt je verscheurde kaart weer helemaal goed hoop ik

Marjan zei

Wat een beauty Els, heel mooi dit cadeautje, ze was er vast superblij mee! Veel verrassende elementen erin. Gaaf!

Anneke zei

Wat mooi Els is die van jou geworden. Daar was jouw vriendin vast heel blij mee. Groetjes, Anneke.

Kitty zei

Erg mooi Els en ook veel te ontdekken met al die kaartjes, flapjes en tags!