1 april 2022

Geen weekeindje weg.

Het afgelopen weekeinde  is voor mij heel anders gelopen dan dat ik had gepland.
Mijn meeste spullen stonden vrijdagmorgen klaar voor een weekendje weg, maar omdat ik vorige week maandag en dinsdag niet helemaal fit was geweest heb ik toen een zelftest gedaan en  die was negatief.  

Donderdag was ik nog steeds een beetje verkouden  en heb ik voor de zekerheid toch maar een getest  bij de GGD gedaan,  Ja hoor vrijdagmorgen bericht;  Toch positief. dus verplicht thuisblijven dat was wel even slikken en kon ik al mijn spullen weer opruimen.

Vrijdag avond  om 21 uur gaat de bel en lag er een leuke pizzadoos met materialen  op de stoep. 
Had mijn buurvrouw geregeld en zo kon ik toch het hele weekeinde op afstand meedoen met het scrapweekeinde. Hoe leuk was dat en wat een lieve buuv.  

Met een perfecte beschrijving erbij heb ik deze super leuke creaties kunnen maken. 



Het envelopje zit met 2 magneetjes op de voorpagina. 


De zijflapjes  zitten vast met een strikje 


En zo ziet het eruit als het helemaal open is. 
De waterval in het midden zitten overal labeltjes in met foto's 
De zijmapjes zitten beide kanten 3 labeltjes met foto's in 
en recht onder zit nog een mapje met tags erin.


Gelukkig ben ik niet echt ziek geweest en heb heb ik geen verkoudheid klachten meer.


En deze foto kreeg ik van mijn kleindochter vanuit Málaga. 
Een enorme zandstorm en haar witte vest was ook oranje.  moest ze wel om lachen.  


Dankjewel voor je bezoekje en  tot een volgende keer. 






 

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Nou Els dat zat even tegen en wat een lieve buurvrouw kon je toch mee doen, en wat een mooie creatie krijgen we te zien. Heel mooi dit papier en de waterval heel mooi. Fijne dag.

jackelien zei

Hoi
Oh dat was idd balen. Wel superlief van je buurvrouw. Mooie creatie.
Groetjes Jackelien

Alexandra zei

Oooh wat ontzettend balen zeg, wel fijn dat je niet ziek bent geweest. Ik herken het helemaal, ik mocht 2 weekenden terug ook onverwachts niet naar een workshop ivm positieve test. Wat ontzettend lief dat je buurvrouw nog een pakketje kwam afgeven en je zo toch nog meekon doen. Is weer een prachtig albumpje geworden, leuke details. En als ik die foto van je kleindochter zie hebben we geluk gehad, dan viel de zandstorm bij ons wel mee :)

Gerrina zei

Oh gaaf dat je zo toch nog kon meedoen! In ieder geval dus wel aan de hobby! Je creaties zien er leuk uit; daar ben je even mee bezig geweest! Fijn dat je verder niet zo veel last hebt en word maar gauw beter! Groetjes, Gerrina

Heidie zei

Balen zeg. Fijn dat je op afstand kon mee doen.

Liefs Heidie

Diny zei

Wat ontzettend SNEU dat je wekendje weg niet door kon gaan Els.
maar wat lief van je buurvrouw om dit voor je te regelen!
Ik zag net hieronder je boekje over het Pieterpad....wat GAAF zeg!
Mijn man en ik hebben het Pieterpad ook gelopen....en daarom vind ik dit zo mooi....super leuk gedaan!
Groetjes en beterschap hoor,
Diny

Trijntje zei

Jammer dat je ziek was.. maar fijn dat je lieve buurvrouw voor jou de spullen had besteld ebn zo toch mee kon doen. De creatie ziet er prachtig uit. Mooi dat je niet zo ziek was. Groeten Trijntje

Femmy zei

Wat een pech Els, je creatie is prachtig geworden.
Beterschap en een fijne weekend, groetjes Femmy

Bernadet zei

Wowwww Els, wat heb je dit gaaf gemaakt zeg!!
Wat balen dat je weekend daardoor flink in het water liep. Gelukkig had je wel een, lieve buurvrouw.

Kitty zei

Ahhh, Els, wat een tegenvaller nou toch! Helemaal als je je niet echt ziek voelt, normaal gesproken zou je dan gewoon meegaan. Maar ja, wat is 'normaal' nog tegenwoordig...
Wel lief van de buuf om je een pakket te geven en wat heb je er een mooi album mee gemaakt!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aah wat ontzettend sneu dat het weekend waar je zo'n zin in had niet door kon gaan. Ontzettend lief dat je buurvrouw alsnog de spulletjes met beschrijvingen af heeft gegeven. Het is een prachtig uitziend album met flapjes etc. Ik houd ervan. Gelukkig dat je geen erge klachten hebt. Toch beterschap gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een teleurstelling maar ook wat een troost. Hopelijk ben je er snel van af.

Elly zei

Dat is echt erg balen dat je niet meekon, snap dat je moest slikken. En geweldig van je buurvrouw dat ze dit nu voor je geregeld hadden. Je creatie is echt erg mooi.
Groetjes Elly

alma.heijenk@gmail.com zei

ai, wat sneu dat je niet mee kon met het scrapweekend, maar je album wat je thuis maakte ziet er schitterend uit.
groetjes Alma