9 december 2022

Christmas time

Hallo allemaal,

Nog een kerstkaartje gemaakt en op de label heb ik met inkt gewerkt   
De kerstster heb ik op de label gelegd en toen er inkt overheen gepoetst. 
Een kerstster mask er overheen  gelegd en de stempel met de hertjes gestempeld. 
Een goudkleurig lintje erbij en zo heb je heel snel een kerstkaart.


Bij Dutch Card Lovers vragen ze een kaart met een Hert of Rendier. 

Momenteel  heb ik een probleem met blogger, want ik ben  al een tijdje een paar blogs gaan volgen en ik krijg ze maar niet op mijn homepage geplaatst, terwijl ik ze allemaal openbaar volg. Wie weet wat ik moet doen.  

Dankjewel voor je bezoekje en tot een volgende post. 





18 opmerkingen:

Elly zei

Mooie kaart heb je gemaakt Els.
Ik zou je er niet mee kunnen helpen helaas. Ik volg het via leeslijst.
Groetjes Elly

martina's kaartjes zei

deze is mooi gemaakt !
grtjs, martina

Trijntje zei

Wat een leuke slinking kaart heel mooi met dit leuke gemaakte label erop. Mooi kleur blauw en leuk gestempeld . Het blog van mijn moeder kun je hier vinden. https://martjeskaarten.blogspot.com/ Heb de collage kaarten er nog niet op maar dat probeer ik het weekend te doen. . Heb er afgelopen week een andere kaart op gezet. Bedankt voor de belangstelling. Mijn moeder is hier net aangekomen. Eerst even koffie met een stukje zelf gebakken appeltaart. En dan aan de knutsel…. Jij ook alvast een goed weekend. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Misschien wel een snelle, maar ook een heel mooi grungy kerstkaart! Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Wat een schattig rendierkaartje Els. Bedankt voor het meedoen met DCL en alvast fijne feestdagen gewenst. Groetjes Ellen

Anita van Deur zei

Schitterende kaart Els prachtig van kleur ben weg van je stempel.

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kerstkaart geworden, ik kan je helaas niet helpen, ik heb geen lijst met door mij gevolgde blogs op mijn pagina. ik doe het via de leeslijst.
gr Alma

Marjan zei

Heel mooie kaart Els, erg leuk met deze tinten en het mooie herten koppel! Altijd wel fijn om ook kerstkaartjes te kunnen maken die behalve mooi ook redelijk snel in elkaar zitten!
Ik doe net als Alma ook alles via mijn leeslijst en heb geen bloglist op mijn blog staan.
Dank je wel voor het meedoen met DCL!

Alexandra zei

Leuke kerstkaart, kan je helaas ook niet helpen, heb alle blogs die ik bekijk op de computer onder favorieten staan. Hoop dat iemand je snel kan helpen.

Femmy zei

Leuke kaart Els, mooi tafereeltje is het geworden. Groetjes Femmy

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaart weer, mooie kleur blauw ook, verrassend voor een kerstkaart!
Ik kan je helaas ook geen advies geven. Zelf kan ik alleen maar reageren op blogs vanuit mijn laptop, op mijn telefoon lukt het niet. toch iets van Blogger denk ik. Maar zolang we elkaar nog vinden heb ik er niet zo'n problemen mee.

Marjolijn van Elsberg zei

Oh, ik kijk ook altijd vanuit mijn leeslijst, heb lang niet geblogd maar nu ik dat weer wel doe is dat de fijnste manier om mensen te volgen voor mij. En, ik kijk soms via reacties op andere blogs of ik leuke bloggers kan vinden waar ik dan een bezoekje aan breng. Altijd weer leuke inspiratie!

Kitty zei

Wat een beauty weer Els!

karin zei

Mooi gemaakt Els. Prachtig kaartje.
Ik kijk de ene keer via de leeslijst, een andere keer klik ik op bloggers die gereageerd hebben op mijn laatste post.
Groetjes,
Karin

Femminde zei

Wat mooi gedaan met je stempels en inkt!!
En sorry geen idee hoe dat zit met blogger. Er veranderd soms zo maar wat.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk gedaan met dat label op een kaart Els. Mooi die gouden accentjes erbij. Knap hoor met eigenlijk niet meer dan stempels en inkt.
Sorry ik heb geen idee, Blogger verandert zelf ook steeds van alles. Voorheen kon ik veel blogs die ik volgde in mijn sidebar zetten maar nu nog maar maximaal 10 geloof ik.
Lieve groetjes Miranda

Epie zei

Schitterende kerstkaart met de inktjes Els ......
Kijk even in je spam map , soms is zit er iets fouts in ?
Mijn blog is ook vreemd bezig , binnenkort start ik een nieuwe
Warme groeten Epie

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige tag op je kaart Els! Heel mooi met deze techniek. Dankjewel voor het meedoen met DCL. Wat blogger betreft zijn er wel vaker problemen. Maar ik gebruik zelf ook de leeslijst.