21 december 2022

Merry Christmas and a Happy New Year

Hallo allemaal. 

Met deze laatste kerstkaarten wil ik jullie hele fijne en liefdevolle kerstdagen wensen
en een heel gelukkig en creatief nieuwjaar. 







 
Helaas was ik de afgelopen week niet actief in blogland 
en dat kwam door mijn evenwicht stoornis. 
Was erg misselijk en wiebelig op de benen en 
kon nauwelijks lezen. 
Nu gaat het gelukkig weer de goede kant op.

Dankjewel voor al jullie bezoekjes en de leuke lieve 
reacties die ik van jullie het afgelopen jaar heb ontvangen. 

Lieve groetjes, Els
 

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hele mooie serie kaarten de laatste is mijn favoriet :) , wat naar zo`n evenwichtsstoornis, beterschap. Een hele fijne dagen.

Elly zei

Je hebt mooie kaarten gemaakt Els. Beterschap hoor, dit is zeker niet fijn nee.
Groetjes Elly

Trijntje zei

Wat een leuke laatste kerstkaarten.allemaal zo mooi verschillend. Sterkte met je evenwichtsorgaan stoornissen. Groeten Trijntje

Kitty zei

Wat een mooie kaartjes weer en wat een leuk papier ook. Ik ben in het gelukkige bezit van een van deze kaartjes, nogmaals bedankt Els! En jullie ook geweldige kerstdagen gewenst natuurlijk een een goed 2023!

Alexandra zei

Vond het al zo stil, ben blij te lezen dat het weer de goede kant op gaat. Wat evenwicht al niet teweeg kan brengen he. Ik heb van de week al een prachtige kerstkaart van je mogen ontvangen, superblij mee. Ook deze kerstkaarten zijn weer leuk. Via deze weg ook voor jullie de allerbeste wensen in 2023.

karin zei

Mooie vrolijke kaartjes Els, prachtig gemaakt.
Dat is niet zo best evenwichtsstoornissen, het beste ermee.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh dat is niet prettig Els, ik miste je al. Gelukkig dat je aan de beterende hand bent. Mijn man heeft 2x een ontsteking aan zijn evenwichtsorgaan gehad en kon alleen met zijn ogen dicht op bed liggen anders begon hij meteen te braken. Heftig hoor. Je kerstkaarten zijn heel mooi geworden, ik ben helemaal weg van de eerste, leuk model en heel fleurig dessin-papier. De rest is ook mooi maar deze springt er voor mij echt uit.
Jij ook fijne dagen en dank je wel voor je leuke reacties.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Fijn om te lezen dat het je weer beter gaat! Je kaarten zijn heel mooi! Ik geniet ervan bij je te komen kijken! Fijne kerstdagen! Groetjes, Gerrina

alma.heijenk@gmail.com zei

ai das vervelend, evenwichts stoornissen.
prachtige kerstkaarten, de laatste vind ik de mooiste.
dank je wel voor je bezoekjes aan mijn blog, altijd leuk om je berichtje te lezen.
hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2023.
hartelijke groet, Alma

Femmy zei

Prachtige kaarten Els, o dat is heel naar ik heb het ook gehad maar bij mij is het evenwicht stuk aan 1 kant gegaan waardoor ik er geen last meer van heb. Sterkte hele nare aandoening. Ook voor jou fijne feestdagen. Groetjes Femmy

Femminde zei

Wat een leuke kaarten Els!! Gelukkig knap je weer op. Hopelijk ben je met kerst weer helemaal de oude.
Alvast fijne feestdagen!!
Groeten van Femminde

Marjolijn van Elsberg zei

Fijn dat je weer wat opgeknapt bent, erg leuke kaarten heb je gemaakt!