29 maart 2023

Gefeliciteerd


Hallo allemaal, 

Dit keer een mannenkaart met de uitdaging van  Lift challenge 177 
Een tekst op een gekleurde achtergrond.
Ik heb bij deze kaart wit embospoeder gebruikt en toen gekleurd 
met distress inkt. Een stukje ribbelkarton erop geplakt en
 gestanste radertjes en  lampje met stenen.
 en de felicitatie stempel is weer een oudje.  


Het leuke lampje heb ik nog bewerkt met glossy accent.
Deze mannenkaart laat ik meedoen met de Lift Challenge.


En ik had de smaak te pakken en heb er nog een paar gemaakt 
Deze met  paars embospoeder gemaakt en op deze kaart wilde ik een 
 labeltje  plakken, maar had per ongeluk de bloem erop geplakt. 


En deze met embospoeder 


De kaart hieronder had ik al eerder gemaakt en is ook al verstuurd, 
maar  de uitvoering is bijna hetzelfde als de kaarten hierboven. 
Hier heb ik gestempeld met versamarkt en platina embospoeder en daarna de achtergrond
   door distress oxide inkt gehaald vandaar dat er nog wat wit te zien is. 


En nog1 gemaakt maar is al verstuurd.


Dank je wel voor jullie bezoekje en tot een volgende post. 



16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een leuke kaarten laat je zien, mooi vormgeven Els!

Elly zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, ik hou ervan.
Groetjes Elly

Trijntje zei

Je bent leuk bezig geweest Els. De kaarten zien er erg mooi uit. Fijn om zo lekker aan de knutsel te zijn. Mooie achtergronden heb je gemaakt en de kaarten zijn stuk voor stuk leuk opgemaakt. Je kan weer wat versturen.Groeten Trijntje

Kitty zei

Nou wat een productie zeg! Hele leuke kaarten en leuke techniek dit. En niet te vergeten, de mannenkaarten zijn ook super!

Femminde zei

Wat een gave serie Els!! Vooral die mannenkaarten vind ik tof.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Kaartenkraam zei

Geweldige serie kaarten, TOP! Wat een mooie achtergrond tekststempels heb je gebruikt en dat lampje vind ik ook geweldig!

groetjes van Ank

Alexandra zei

Wat een leuke en mooie kaarten, dezelfde techniek maar toch heeft elke kaart zijn eigen sfeer, mooi hoor!

Marjan zei

Wha!! Ik dacht een kaart te zien, maar nee... Els maakt meteen een hele serie, hoe leuk!! En nog allemaal anders ook, heel gaaf! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Els!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtige serie kaarten heb je gemaakt!!!
en waarom je geen melding meer krijgt van mijn blog berichten... geen idee!
gr Alma
ps ik ben blij dat je toch steeds reageert hoor!!!

!neke zei

Prachtige kaarten , ik heb er ook al twee gemaakt !!!
Groeten Ineke

Cornelie zei

Wel ja, een hele reeks! Wat tof zeg ;-)
Mooie collages en een toffe mannenkaart!
Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

Femmy zei

Prachtige serie kaarten Els, groetjes Femmy

Marjolijn van Elsberg zei

Jij hebt niet stil gezeten, wat een mooie kaarten stuk voor stuk!!!

karin zei

Allemaal mooie kaartjes met die prachtige achtergrond met tekst erop.
Groetjes,
Karin

Gerrina zei

Ze zijn allemaal mooi! Ikzelf heb ook meer dan een met deze techniek gemaakt; als je eenmaal begint... Leuk! Groetjes, Gerrina

Nicole Parmentier zei

Je hebt een hele eigen draai aan de liftchallenge gegeven Els, ik vind ze echt prachtig geworden. Vooral die met de lampjes vind ik heel gaaf. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.