5 april 2023

Konstanz

 Hallo allemaal. 

Vandaag laat ik mijn boekje zien wat ik met het scrapweekeinde  heb gemaakt.






 De foto hieronder op het flapje was onze gids die enorm chagrijnig was omdat enkele mensen niet naar hem luisteren. Maar ik snapte het soms wel want hij was langdradig van stof. Is soms wel irritant maar ga dan even uit de groep.




En ik vond nog een lusje van de spijkerbroek en deze past mooi bij het geheel om het touwtje  niet kwijt te   raken. 


Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende blogpost.

10 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een superleuk boekje de mooie foto’s. De buitenkant is erg mooi gemaakt.Jullie hadden een leuk uitstapje zo te zien op de foto’s. Groeten Trijntje

Elly zei

Wauw wat een geweldige album zeg, voordat de kaft is prachtig.
Lekker nagenieten zo.
Groetjes Elly

Femmy zei

Prachtig Els, heel mooi gemaakt een mooi aandenken.
Groetjes Femmy

Kitty zei

Wauw wat een prachtig boekje Els. Het past allemaal zo mooi bij elkaar, ook omdat je kleine stukjes jute steeds laat terugkomen. De kaft vind ik echt zó gaaf! Dat lusje, hihi, wat een vondst. Heel praktisch maar het maakt het ook helemaal áf! Super!

!neke zei

Wat een gaaf project !!!!!
Groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat heb je dit mooi en leuk gemaakt, leuk dat lusje van de broek aan de buitenkant.
gr alma

Nicole Parmentier zei

Wat een geweldig leuk album!! Lekker stoer en 'outdoor' met dat jute en jeans. Achteraf wel weer grappig denk ik zo een geïrriteerde gids. Je hebt er in ieder geval een mooi aandenken aan.
De tony's stans van het doosje op mijn blog past trouwens door een gewone stansmachine hoor, de A4 formaat heb ik zelf ook niet.

Alexandra zei

Weer en pracht van een album, alles zo mooi op elkaar afgestemd.

Marjan zei

Wat heb je dit weer knap gedaan, een gave omslag en een mooi geheel, veel te bekijken in je boekje!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtig albumpje is dit Els, zo mooi met de jute kaft eromheen en dat zakje er op! Erg leuk idee, dat ga ik eens onthouden. Leuk ook je foto's dat was zo te zien een heerlijk weekend. Ik had dit bericht gemist, was een tijdje met andere dingen bezig afgelopen maand. Ik hoop dat jouw komende afwezigheid met leuke dingen te maken heeft en dat alles goed met je gaat. Hopelijk tot snel, liefs, Marjolijn.