30 april 2023

harmonica

Hallo allemaal,
Afgelopen maandag heeft Renate een live gegeven om een harmonica te maken en daar heb ik aan mee gedaan en dit is mijn resultaat. Het was een hele leuke live, maar door wat drukte van onze verjaardagen had ik deze nog niet op het blog geplaatst maar al wel op facebook.
Het designpapier  is van Minty en had ik gewonnen van Willeke en kwam nu heel goed van pas.


De kettinkjes komen van een oude halsketting.
 

Eigenlijk is alles oud behalve het papier.


Eindelijk heb ik deze grote brads  kunnen gebruiken.




Op de labeltjes de foto's die verkleind zijn afgedrukt van de klein-en buurkinderen van heel lang geleden. want nu studeren ze of  hebben al een baan. De foto's zijn te leuk om niets mee te doen.

Dankjewel voor je bezoekje en tot een volgende keer. 



13 opmerkingen:

Gerrina zei

Dat is pas iets moois om neer te zetten en door geïnspireerd te worden! Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Jij bent er ook heerlijk mee bezig geweest! En we hebben bijna dezelfde kleuren gebruikt, jij papier van Mintay en ik van 49 and market. Jij hebt er ook iets persoonlijks van gemaakt met fotoos erop! Mooi om zo'n prachtige creatie eens voor ons zelf te maken Els en krijgt bij jou ook vast een mooi plekje! Fijne zondag,
xx Gerie

Alexandra zei

Wat een gaaf project en zo zie je maar, nooit iets weg doen :)

!neke zei

Geweldige creatie !!!!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi Els, ik zag hem al vaker voorbij komen en ik vind het steeds leuk om te zien hoe mensen er hun eigen draai aan geven. Een mooie creatie om een mooi plekje te geven.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat leuk deze harmonica. Erg leuk met je eigen foto’s. Erg mooi opgemaakt. Met dit mooie papier . En leuke frutsels. Groeten Trijntje

Kitty zei

Echt heel mooi weer Els! Tja, oude foto's, daar heb ik er ook nog wel een paar van...

Marjan zei

ik zag dat Gerie er ook een gemaakt heeft, jouw versie is ook al schitterend geworden Els! Leuk om daar oude foto's in te bewaren!

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat een schitterende creatie!!!
gr Alma

Elly zei

Wat is hij mooi geworden Els! Leuk te maken he. En die grote brads vind ik heel gaaf.
Deze gaat vast een mooi plaatsje krijgen.
Groetjes Elly

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige project heb je gemaakt Els

gr karin

Femmy zei

Prachtig Els, ik heb dit nog als pakket liggen om te maken ooit bij
scrap-unlimited gekocht maar nog niet aan toe gekomen.
Groetjes Femmy

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk om weer van je te horen! En dit harmonica album. Hoe kan ik dat out gemist hebben. Zo leuk en zo mooi aangekleed. Superleuk ook om er oude dingetjes voor te gebruiken.