25 april 2023

Spring

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een creatie van Tiets om te laten zien. 
Ik kon op een dag mijn draai niet vinden en ben mijn  
bureau gaan opruimen.. Nog even op facebook 
gekeken en zag een filmpje van Tiets  hoe ze een kerstcreatie 
maakte.  Deze vond ik zo leuk en ben meteen papier gaan 
zoeken en aan de slag gegaan.
Deze creatie  rolde uit mijn handen.





Deze creatie staat nu op mijn kamer en ik word hier echt blij van. 

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende blogpost. 

16 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, wat is hier veel op te zien ! helemaal top deze kaart
grtjs,martina

Anita van Deur zei

100% geslaagd wat zijn ze mooi geworden, zo zie je maar weer als je de draai niet kan vinden komt er iets heel moois uit je handen.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat MOOI! is het een doosje waar alles in zit? ik vind m schitterend en zeker ook het dsp wat je er voor koos.
gr Alma

Marjolijn van Elsberg zei

WAt een feestje om naar te kijken, en je ziet,.... als je geen inspiratie hebt gewoon even op andere blogs of you-tube filmpjes kijken. Mij helpt het ook vaak, dan heb ik weer te veel ideeën. hihi. Prachtig is dit!

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart heb je gemaakt Els

gr karin

Trijntje zei

Er rolde heel wat leuks uit je handen! Ziet er gezellig uit..nog maar even van genieten. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Lekker als je zo meteen geïnspireerd word! Ziet er mooi uit en als iets waar je wel even heerlijk mee bezig was! Groetjes, Gerrina

Elly zei

Nou hoe gaaf is deze creatie zeg!!! Zo wil ik ook wel vaker opruimen, om inspiratie te krijgen heel mooi.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik sta in je spam Els :(
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

!neke zei

Super gave creatie !!!!
Om trots op te zijn !!!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mmm, dat is raar, dan is mijn reactie gewoon verdwenen pfft. Ik schreef dat ik helemaal weg was van deze prachtige creatie. Noemen ze dat geen " loaded card?" Mooie kleuren, mooi dessinpapier en superleuk gedecoreerd. Ik geniet van de details zoals het schudgedeelte op dat label en de versierde paperclip op de vlag. Ik begrijp dat je hier blij van wordt. Heel mooi gemaakt.

Marjan zei

Snap dat je hier blij van wordt, wat een prachtige creatie! Heel gaaf en wat is er veel te bekijken, heel knap gemaakt!!

Alexandra zei

Wat een vrolijke creatie, heerlijke kleurtjes en gezellig zo met al die plantjes op het papier.

Femmy zei

Prachtig Els. Erg mooi model kaart en leuke kleurtjes heb je gebruikt, groetjes Femmy

Heidie zei

Wat een schitterende kaart. Mooi model.

Liefs Heidie

Kitty zei

Wat een prachtig project Els, ik vind 'm alleen niet zo kerstig, hihihi ;P
Zó veel te zien, zulke mooie details, echt supermooi!