3 maart 2021

Gefelicteerd

 Voor mijn oude buurvrouw heb ik een kaart gemaakt met 

de uitdaging van Dutch Card Lovers 342

Ze telt 88 lentes en haar gezondheid gaat helaas wat achteruit.


De bloemenstempel is al een heel oudje van Viva maar vond  

deze wel leuk voor mijn buurvrouw. 

De stempel heb ik ingekleurd met Copics. 

en de tekst Gefeliciteerd heb ik met versamark en embospoeder gemaakt.

88  en de andere tekst heb ik met versafine gestempeld.





Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer. 





15 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je buurvrouw!
Wat een mooie kaart!
X
Diana

Elly zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elly zei

Prachtige kaart voor je buurvrouw Elske.
Hihih tis nog vroeg maar ik tikte de verkeerde naam in daarom is mijn berichtje verwijderd, kan hem niet meer aanpassen.
GRoetjes Elly

Stampin with Liz Design zei

Prachtige, chique kaart geworden! Liefs Linda

Rosina zei

heel mooi dit kaartje voor je jarige buurvrouw gemaakt Els..al een respectabele heeft ze.. lief van je!!!
groetjes Rosina

Annerieke zei

Wat een prachtige kaart voor je oude buurvrouw Els. Mooi hoe je gestempeld hebt op het papier.
Liefs, Annerieke

Heidie zei

Wat een mooie kaart.

Liefs Heidie

Nicole Parmentier zei

Leuk dat je meedoet met de DCL challenge. Je buurvrouw is vast helemaal blij met dit mooie romantische kaartje!

Alexandra zei

Mooie elegante kaart voor een 88 jarige dame.

Marjan zei

Prachtige kaart,Els. Eenvoudig en toch ook heel stijlvol. Ze is vast blij met jouw attente gebaar. En wij zijn blij met jouw deelname aan onze DCL challenge, dankjewel!

Femminde zei

Wat een super mooie slimline kaart voor je buurvrouw. Echt heel mooi gedaan!! Zal ze vast blij mee zijn.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Sandra1968 zei

Mooie kaart!

Ellen zei

Mooie uitwerking van de opdracht "stempelen op dessinpapier" Els! Leuk dat je weer meedoet met DCL.
Groetjes Ellen

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ze zal hem prachtig vinden, mooie kaart! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

anja curvers zei

Die word vast gewaardeerd. Bedankt voor je deelname aan DCL.