8 maart 2021

harmonica albumpje

Albumpjes maken vind ik super leuk en  nu zag ik laatst bij AnnekesCardart zo'n ontzettend leuk albumpje en heb toen meteen de stans van Studio light gekocht. 

Dit is de voorkant en de sluiting heb ik met een eye let en een twine  gemaakt. 


Er zitten labeltjes in. 

Zo ziet het in zijn geheel eruit en op de achterkant heb ik ook designpapier geplakt maar verder niets, omdat ik denk dat het te dik wordt. 


Het designpapier is al wat ouder en ook van studio light en past heel mooi bij het craft.
De zijkantjes heb ik wat geschuurd zodat een mooi wit randje ontstaat.


Dit albumpje ga ik weer vullen met leuke spreuken van Loesje.


Anneke heeft nog 2 aparte boekjes erin gemaakt en dat is ook superleuk.


Vind je het leuk en wil je ook zo'n albumpje 
maken kijk dan HIER voor de duidelijke uitleg van Anneke.

Bedank voor je bezoekje en tot een volgende post. 

 

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er allemaal toppie uit! enig uurtjes werk in gestoken lijkt me, geslaagd hoor
grtjs,martina

Heidie zei

Wat een mooi album heb je gemaakt.

Liefs Heidie

Diny zei

Wow....wat een schitterende creatie heb je gemaakt in deze prachtige kleurtjes Els.
Ik kan er naar blijven kijken en doe zo ook weer ideetjes op!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Heel erg mooi geworden! Prachtige kleurencombo

x
Diana

Elly zei

Superleuk zo'n harmonica albumpje. Mooi dsp ook.
Groetjes Elly

Sandra1968 zei

Wat een schitterend albumpje, Els!
Ook heel erg mooi papier en alle pagina's zijn zo mooi verschillend.
Heel erg leuk.

Groetjes,
Sandra

Je@net zei

Wauw...wat een mooi project is dit ook weer, Els!

Annerieke zei

Ahh wat een geweldig projectje is dit! Wat heb je dit gaaf gemaakt met allerlei leuke details. Kan me voorstellen dat je plezier met het maken hebt gehad.
Liefs, Annerieke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi album/boekje heb je gemaakt Els. Mooi dessin-papier en elke pagina heeft leuke details. Leuk om het met teksten van Loesje te vullen. Het is zeker iets waar je vaker met veel plezier in zal kijken.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Ja, superleuk die mapjes en boekjes, ik vind het ook leuk, maar doe het weinig! Er ligt hier nog een workshopje van Willy, daar ga ik snel aan beginnen.
Jouw mapje vind ik geweldig, erg mooie tinten en zo mooi ingevuld! Mooi en stoer tegelijk!

Femmy zei

prachtig Els, erg mooi gemaakt.
groetjes Femmy

Alexandra zei

Prachtig albumpje en wat leuk om die te vullen met spreuken van Loeske.

Epie zei

Hey wat een schitterend album heb je gemaakt Els , TOP
Groetjes Epie

Kitty zei

Geweldig leuk boekje Els, beetje stoer en veel te zien. Mooi papier ook!

Anneke zei

Heel mooi albumpje. Wat leuk om op jouw blog rond te neuzen. Ik heb echt iets gemist.